UHU 2.0

10 bejegyzés megtekintése - 261-270 / 630
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2045362
    madboy74
    Felhasználó

      Pedig az lesz a megoldás, mert GDM alatt nem tudok képponton belüli simítást beállítani és ott el is tőnik minden. Még ott az alap font van, nincs átállítva dejavu sans -ra. (a honlapról letöltött, 2.9)

      #2045363
      bepe79
      Felhasználó

        Azt még megértem, hogy a 3D-s játékoknál van értelme az AA állításnak, hogy ne legyenek az élek (hegyvonulat, út, stb.) cakkosak, de hogy 2d alatt a betűkön mi értelme van az antialiasing / élsimítás állításnak, azt sose fogom megérteni..  🙂

        #2045364
        madboy74
        Felhasználó

          Itt a szubpixelek tovább finomítják a megjelenítést, ha jó a monitor elrendezése. Sokkal jobbak a fontok
          Egy nagyítóval érdemes megnézni a TFT pixeleit, hogy az RGB szubpixelek milyen elrendezésben vannak. Az eredmény? SZUPER!

          #2045365
          madboy74
          Felhasználó

            Ha már az nVidiát megtiszteltem azzal, hogy kártyát vettem tőlük, elvárnám, hogy ők meg a drivereket fejlesztgessék. Bár, az ATI drivereihez képest az nVidia egy tökély.

            #2045366
            bepe79
            Felhasználó
              madboy74 wrote:
              Ha már az nVidiát megtiszteltem azzal, hogy kártyát vettem tőlük, elvárnám, hogy ők meg a drivereket fejlesztgessék. Bár, az ATI drivereihez képest az nVidia egy tökély.

              Biztos vagyok benne, hogy nem nVidia referenciakártyád van. ; – ) Tehát csak az ő GPU-jukra épülő inno/giga/msi/asus vagy egyéb kártyád van.

              #2045367
              balev
              Felhasználó
                madboy74 wrote:
                Ha már az nVidiát megtiszteltem azzal, hogy kártyát vettem tőlük, elvárnám, hogy ők meg a drivereket fejlesztgessék. Bár, az ATI drivereihez képest az nVidia egy tökély.

                Fejlesztik is…csak nem linux alá.

                Bár előbb-utóbb, ahogy a linuxos 3d-s alkalmazások (lásd XGL),  játékok és ezzel együtt a linuxot használók tábora növekszik, észbe kapnak majd a gyártók is.

                Ha ezt időben teszik, piacvezetők lehetnek ebben a szegmensben. És az nvidia pont ezt teszi, az ATI (AMD) meg kapkod utána. Kicsit le vannak maradva, bár azért támogatás terén itt is van fejlődés.

                Mindenesetre az nvidia kártyáddal még mindig jobban jársz linux alatt.

                #2045368
                madboy74
                Felhasználó

                  Igaz. Bár, az Mplayer fejlesztői nem igazán dícsérték az nVidia kártyákat, de idáig ez a legegyszerűbben használható is. Ha kártyának nevezzük, akkor az i810 volt a legtutibb. A 3D >=0, de nem kellett hozzá bűvészkednem. A Matroxot agyba-főbe dícsérik, de azzal se volt sok sikerem, mert a framebuffer szétesett UHU 1.2 alatt is. Azon felül azt a legendás mga_vid -et soha se udtam megoldani, pedig dolgoztam rajta elég sokat.

                  #2045369
                  madboy74
                  Felhasználó

                    Igaz, bepe79. Ha jól tudom, akkor MSI. Nem is nagyon láttam még nVidia gyártmányút.

                    #2045370
                    nightwalker
                    Felhasználó

                      Azért remélem, a végleges 2.0-ban megoldják a fejlesztők ezt a betü problémát.Valamelyik Linux distro-nál olvastam,hogy a 7.1xorg-hoz workground-ot csináltak,hogy az nvidia driver simán felmenjen,és jól működjön.

                      #2045371
                      madboy74
                      Felhasználó

                        Úgy látszik, még nagyon új a dolog. De ha jobb lesz az X.org, akkor érdemes ennyi fájdalmat lenyelni.

                      10 bejegyzés megtekintése - 261-270 / 630
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.