- This topic has 36 hozzászólás, 9 résztvevő, and was last updated 18 years, 3 months telt el by
kanos_giliszta.
-
SzerzőBejegyzés
-
2003-12-25-13:10 #1925801
Madmax!
Szia. A megoldás a következõ, mivel amikor portolták még nem volt automount.
A KDE vezérlõpult/KDE komponensek/szolgáltatások részben van egy ilyen, hogy KDED csatlqakoztatás figyelõ. Ezt állíttsd le, és vedd ki a pippát, majd nyomj egy „alkalmaz” gombot.
Eztuán várj 2-3 percet.
Root ként kontolban csinálj egy könyvtárat, mount point-nak.
mkdir /cdrom , vagy mkdir /mnt/cdrom
utánna mountold be ide a CD-t manuálisan.
Ezután menni fog az installer.
Jah, nekem nem akart futni, ha minden csomagot upgradeltem. Nem tom melyik csomag rontja el.:: strogg ::
2003-12-25-13:53 #1925802Hali!
Ok, kikapcsoltam az automount-ot. De a /mnt/ könyvtárban még mindig ott van a cdrom (ami azért baj mert igy hogyan hozzak létre mappát, vagy ne zavarjon az engem?) benne az UT fájlokkal/könyvtárakkal. Mit rontottam el?
Inkább még most elmondom hogy elég kezdõ vagyok a témában: hogyan mountulok én manuálisan?
Kösy elõre is!
2003-12-31-13:11 #1925803akkor csatold be oda
mount /dev/hdX /mnt/cdrom
2004-01-23-12:54 #1925804hoppá hoppá most látom mi kallódik itt
annyi a téma, hogy az fstabba 5 percre írsz olyan eszközbejegyzést(a cdre vonatkozóan), aminek a csatolási pontja az automounter által készített csatólási pont a /mnt – ben. Ekkor nem kell kinyomni az automountert.
részletesebben leírtam mindezt és hasonló dolgokat a lapomon.
elméletileg az aláírásban olvashatod
üdv2004-01-24-20:21 #1925805Háta ez segít:
First I mounted my UT CD-ROM with command ‘mount /dev/cdrom /mnt/cdrom’ and then ran the install script with ‘$export SETUP_CDROM=/mnt/cdrom; $sh ut-install-428.run’, as instructed in the ‘README’ file. I was surprised how easily I got UT in working condition!
Nos én felraktam, csak nem akar elindulni:
dirname: túl kevés argumentum
Próbáld a `dirname –help’-et.
Couldn’t run Unreal Tournament (ut-bin). Is UT_DATA_PATH set?Az /usr/local/games/ut/ -ba lett telepítve, ahogy a telepítõ felajánlotta.
UHU 1.0 van fennt.
2004-01-24-20:23 #1925806Megvan a baj:
export UT_DATA_PATH=/usr/local/games/ut/System
De indítás után ezt írja:
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Failed to load ‘Entry’: Can’t find file ‘Entry’
Failed to load ‘Level None.MyLevel’: Can’t find file ‘Entry’
appError called:
Failed to enter Entry: Can’t find file ‘Entry’
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down2004-01-25-00:49 #19258072004-01-26-17:00 #1925808Köszönöm szépen, de már megtaláltam.
Van még egy kis hiba:
UHU 1.0 és SuSE 9.0 Desktop van fennt.
Mind két rendszer alatt 800×600 85Hz-en megy a monitor. Viszont az UT 640×480-ban indul 60Hz-en. Ha átváltok 800×600-ba, akkor se jó a kép, 60Hz-en megy a monitor, a kép el van csúszva.Suse alatt átváltom a desktopot 1024 – 85Hz-re, és 1024-et állítok be az UT alatt akkor jó a kép, nincs elcsúszva, 85Hz marad.
UHU alatt ez sem segített.
Ez nem lenne baj, de nekem 800×600-ban kéne a desktop, nincs kedvem állítgatni…
Van valakinek valami ötlete?
2004-01-26-18:22 #1925809Amúgy iszonyú gyors linux alatt:
1 pálya betöltése 4 másodperc, az FPS-rõl meg ne is beszéljünk, minimum másfélszer több mint win alatt 😀
Szóval inkább linux alatt futtassátok.
Kár hogy a 2.cd-hez nem készítettek installt 🙁
2004-04-13-06:36 #1925810Nagyon klezdõ vagyok, mind a linuxos játékokban, mint a linuxban egyaránt, úgfyhogy a segítségeteket kérném:
Az Unreal Tournament a sikeres feltelepülés után ezt írja ke és elképzelésem nincs a dologról:
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Case-insensitive search: Botpack -] ..SystemBotPack.u
Bound to IpDrv.so
appError called:
Class Actor Member Owner problem: Script=48 C++=52
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut downElõre is köszönöm.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz