- This topic has 615 hozzászólás, 27 résztvevő, and was last updated 16 years, 11 months telt el by
Tony Magic.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-06-07-14:04 #2100090
;D
Van probléma, de mással is. Amíg kutattam láttam, hogy szinte az összes disztribúcióban előfordultak ezek a hibák.Most az ioUrbanTerrorSource-t forgattam és csomagoltam hozzá. Még bele kell raknom az új BattleEye fájlokat is. Kicsit nehézkes a forgatás, mert ~550mb a teljes csomag. Viszont nem tudom hova rakjam fel ???
Ha felteszem az uhu.linux.hu-ra, akkor feleslegesen frissítené valaki a kernelt. Ha meg nem teszem, fel csak a játékot akkor meg nem tud vele játszani.
Bár előbb még össze kellene csomagolnom a játékot rendesen 😉2007-06-07-14:04 #2100091;D
Van probléma, de mással is. Amíg kutattam láttam, hogy szinte az összes disztribúcióban előfordultak ezek a hibák.Most az ioUrbanTerrorSource-t forgattam és csomagoltam hozzá. Még bele kell raknom az új BattleEye fájlokat is. Kicsit nehézkes a forgatás, mert ~550mb a teljes csomag. Viszont nem tudom hova rakjam fel ???
Ha felteszem az uhu.linux.hu-ra, akkor feleslegesen frissítené valaki a kernelt. Ha meg nem teszem, fel csak a játékot akkor meg nem tud vele játszani.
Bár előbb még össze kellene csomagolnom a játékot rendesen 😉2007-06-07-14:19 #2100092Szerintem – bár én nem értek sokat a csomagoláshoz :rolleyes: – elég, ha a 6mb-s engineből csinálsz csomagot. (+BE ha belemegy.) Vagy forgatod.
Lehet a .uhu fileokhoz scriptet mellékelni? Mert a többi rész (~ 550 mb) a játék adat része. (pályák modellek stb.)
Ezt elvileg ide kell rakni:
/home/usrname/.q3a -könyvtárba kicsomagolni. wget/tar. Persze, ha lehet scriptelni.szerk: Fedorához pl. fel lehet tenni repoból a Quake 3-at. (gondolom az ioQuake megfelelően forgatott változatát.) Ezután csak a .pk3 fileokat kell felrakni a megfelelő helyre, és kész a Q3. 🙂
UHU-hoz nem lehet hasonló módszert?2007-06-07-14:19 #2100093Szerintem – bár én nem értek sokat a csomagoláshoz :rolleyes: – elég, ha a 6mb-s engineből csinálsz csomagot. (+BE ha belemegy.) Vagy forgatod.
Lehet a .uhu fileokhoz scriptet mellékelni? Mert a többi rész (~ 550 mb) a játék adat része. (pályák modellek stb.)
Ezt elvileg ide kell rakni:
/home/usrname/.q3a -könyvtárba kicsomagolni. wget/tar. Persze, ha lehet scriptelni.szerk: Fedorához pl. fel lehet tenni repoból a Quake 3-at. (gondolom az ioQuake megfelelően forgatott változatát.) Ezután csak a .pk3 fileokat kell felrakni a megfelelő helyre, és kész a Q3. 🙂
UHU-hoz nem lehet hasonló módszert?2007-06-07-15:24 #2100094Tudom, hogy azok adatok, de egyben akartam.
Most készült el a csomag, működik:)
Juhu ;Dszerk: Mi a játék „kategóriája”? Valami egy soros magyar leírás kellene, azt tenném bele.
2007-06-07-15:24 #2100095Tudom, hogy azok adatok, de egyben akartam.
Most készült el a csomag, működik:)
Juhu ;Dszerk: Mi a játék „kategóriája”? Valami egy soros magyar leírás kellene, azt tenném bele.
2007-06-07-15:40 #2100096mmp wrote:Tudom, hogy azok adatok, de egyben akartam.
Most készült el a csomag, működik:)
Juhu ;Dszerk: Mi a játék „kategóriája”? Valami egy soros magyar leírás kellene, azt tenném bele.
Nagyszerű! 🙂
Kategória: Multiplayer fps 😉
2007-06-07-15:40 #2100097mmp wrote:Tudom, hogy azok adatok, de egyben akartam.
Most készült el a csomag, működik:)
Juhu ;Dszerk: Mi a játék „kategóriája”? Valami egy soros magyar leírás kellene, azt tenném bele.
Nagyszerű! 🙂
Kategória: Multiplayer fps 😉
2007-06-07-17:08 #2100098„Valami egy soros magyar leírás kellene”
„Multiplayer fps”Egy sorosnak, tényleg az. :))))
2007-06-07-17:08 #2100099„Valami egy soros magyar leírás kellene”
„Multiplayer fps”Egy sorosnak, tényleg az. :))))
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz