- This topic has 26 hozzászólás, 12 résztvevő, and was last updated 18 years, 5 months telt el by
Szakatt.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-01-16-16:45 #2087021bepe79 wrote:Szakatt wrote:És francia autón tanultam anno vezetni. ott is gondok voltak a villanykörtékkel (flancosan izzókkal 😀 ), amik fo”leg a vizsgán zavartak, mikor is a ködlámpa az elleno”rzésnél nem volt hajlandó felkapcsolódni. Pár perc alatt leizzadtam 3 heti adagot, de a csúcs a megoldás volt: Szépen lekapcsoltam mindent, leállítottam az autót, és utána újraindítottam. És akkor mu”ködött.:D
Ez a megoldas abszolute nem hulyeseg.. autoszerelo ismerosom meselte, hogy a Focus es a Focus 2-ben mar mindent szamitogep meg chip vezerel, es az autovillamossagi szakemberek is meg szoktak izzadni, amikor azt kell szervizelni. El udom kepzelni, hogy ilyen kocsinal segit a restart..
Az egyik ismerõsöm most január 1. -én hajnalban indult volna dolgozni (fuvarozó) és az új haszongépjármûve (természetesen agyonelektronizálva) cseszett elindulni.
Késõbb kiderült (miután felébresztettek telefonon egy kompetens szakembert), hogy a fedélzeti számítógép rosszul jelezte ki a dátumot 2007 -be történõ átlépés után és ez többeknél elõfordult.
Végül le kellett venni az akkumulátorról a sarut és meg kellett szépen várni, amíg a „Buta robokuty” elfelejti a beállításokat, és utána már hajlandó volt engedelmeskedni a gazdinak.2007-01-16-16:48 #2087022És én barom, eladtam annó a Zuk-kot, meg a Barkas-t…
2007-01-16-18:29 #2087023„És francia autón tanultam anno vezetni. ott is gondok voltak a villanykörtékkel”
Az „egzotikus” távolkeleti márkák meg működnek. Nem rendelkeznek gagyi váltóval, mint a menő francia autók, nem megy tönkre bennük az elektronika, mint a nagyarcú német csúcsmodellekben (megjegyzem, noha az elektronika nem, de más alkatrész meg magyar, vagy román stb. gyártmányú, „Made in Germany” felirattal.)„Windows-os volt?”
Ezek szerint.2007-01-16-18:37 #2087024„Ez a megoldas abszolute nem hulyeseg.. autoszerelo ismerosom meselte, hogy a Focus es a Focus 2-ben mar mindent szamitogep meg chip vezerel, es az autovillamossagi szakemberek is meg szoktak izzadni, amikor azt kell szervizelni. El udom kepzelni, hogy ilyen kocsinal segit a restart..”
Qrvára izzasztó, amikor az arra kialakított panelra rádugod az ellenőrző gépet, oszt kiírja, hogy mi van… Az más kérdés, hogy, ha szét kell szedni, akkor meg kell találni, hogy mi hol van, meg hova megy. (Na, de ezért nem én magam szedem szét… a komputeren én is tudok pötyögni.)
A kis lámpák sem úgy gyulladnak már fel, hogy van egy mechanikus prütyök, oszt kész… nem előbb átmegy 620 komputeren, oszt az romlik el… Én híve vígok a technikai fejlődésnek, de az, hogy egy sz@ros nem megfelelő olajnyomás kijelzéséhez egy dual opteron kell, az azért sokk. (Ja, az igaz, hogy akkor mit adnának el…)2007-01-16-21:56 #2087025Hát körülbelül olyan volt az érzés mintha Win ment volna rajta. Ha rákötök egy monitort a kipufogóra, akkor valószínűleg BSoD-t is láttam volna.:D
Számomra egyébként az nagy kérdés, hogy minek a visszapillantó tükör beállításához elektromos kütyü.2007-01-17-08:37 #2087026Hehe, tegnap miután a fentebbi postot megírtam, leállítottam a gépet és elindultam az udvar felé egy utolsó cigire. Felkapcsoltam egy kislámpát a nappaliban, mire valami tompa posszanást hallottam, és az egészházban elszállt az áram.:D A villanykörte emlékezetes módon vetett véget életének.
2009-12-04-19:58 #1885409Ma kicseréltem egy villanykörtét a lakásban.
A művelet a következőképpen zajlott: A fali kapcsolóval megszűntettem az áramot a villanykörte foglalatában, majd felálltam egy székre. A kiégett villanykörtét foglalatából csavarásos módszerrel eltávolítottam, majd lemásztam a székről. A kiégett villanykörtét kidobtam a szemetes kosárba, majd az új villanykörtét kivettem a dobozából, a dobozát elhelyeztem a szemetes kosárban. Ezek után ismét felálltam a székre, és csavarásos módszerrel helyére illesztettem az új villanykörtét, ezt követően lemásztam a székről, majd a fali kapcsoló segítségével áram alá helyeztem az új villanykörtét, mely most világít.
Köszönöm a figyelmet! -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz