X kilövése

Kezdőlap Fórumok SuSE Linux SuSE kezdõ X kilövése

10 bejegyzés megtekintése - 21-30 / 32
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1992351
    schgabi
    Felhasználó

      Szia!

      Ha UHU-d van akkor a bootmanager inditásakor ird be, hogy init 3
      és a konzolol jelenik meg alapból.

      #1992352
      TDK
      Felhasználó

        Na már most elindult consolban szépen ahogykell! elinditotam a telepítõjét mc-ben rákatint elindul megy megy. Azt mondta hogy rendben fel van telepedve. De ujrainditom és semmi. Semmilyen logo sehol.

        #1992353
        admin
        Adminisztrátor

          Na már most  elindult consolban szépen ahogykell! elinditotam a telepítõjét mc-ben rákatint elindul megy megy. Azt mondta hogy rendben fel van telepedve. De ujrainditom és semmi. Semmilyen logo sehol.

          #1992354
          TDK
          Felhasználó

            csak az nv-t kell
            átírni nvidia-ra
            Esetleg ha a
            load glx
            elõtt komment van akkor azt szed ki
            Ja sax-al nem kell foglalkozni mit ír ki
            Habár a logónak alapból meg kell jelenni
            Ha pl megy rendesen a tuxracer akkor a driver is megy
            (persze más opengl-es játék is jõ)
            [align=right][snapback]105543[/snapback][/align]

            Nv-ét átírtam Nvidia -ra ez megvolt.
            Feltelepítette
            Sh NVIDIA-hosszu szám.run -q ahogy az Nvidia oldalán van írva
            feltelepszik restart
            de semmi nem változik
            sem logo
            sem simitás
            sax2 ben seincs engedélyezve 3d gyorsítás azt írja töltsem le az nvidia oldaláról mit tom én mit. Igaz ott két olyan fájl ír amit nem találok. Az nvidia oldalról csak a linux driver szedtem le. De gondolom az kell.

            Szal már semmit sem értek. Lehet láma vagyok de akkor sem értem. Mindenki igy kezdte? 🙁

            Azért köszönöm mindenkinek a segítséget. Jó fórumos közösség ez.
            Ja és kellemes karácsonyt és boldog új évet.

            #1992355
            admin
            Adminisztrátor
              TDK,2004. Dec. 21. – 6:02 wrote:
              Nv-ét átírtam Nvidia -ra ez megvolt.

              Kisbetû az az nvidia!!!

              #1992356
              admin
              Adminisztrátor

                haly

                a glxinfo és glxgears elárulja, hogy a 3d gyoritás mûködik-e…

                #1992357
                admin
                Adminisztrátor

                  Nincs otthn van nvidia
                  de így éz ki?
                  Valahogy?

                  Driver „nvidia”

                  #1992358
                  TDK
                  Felhasználó

                    na rendben van bejön a logo úgy ahogy a nagy könyvben megvan írva. Na de SaX2 ben a 3d gyorsításr még most se lehet bekapcsolni. Azt írja h frissitsem az NVIDIA_GLX -et meg az NVIDIA_kernel-t. Most még valamit fel kell tennem? és ezeket honnan szedjem le? nem elég neki a driver?

                    Ja még valami lefutattam a GLXinfot és ezt kaptam eredményûl:

                    Code:
                    name of display: :0.0
                    display: :0  screen: 0
                    direct rendering: Yes
                    server glx vendor string: NVIDIA Corporation
                    server glx version string: 1.3
                    server glx extensions:
                       GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
                       GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control
                    client glx vendor string: NVIDIA Corporation
                    client glx version string: 1.3
                    client glx extensions:
                       GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
                       GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
                       GLX_NV_swap_group, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                       GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer
                    GLX extensions:
                       GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
                       GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
                       GLX_ARB_get_proc_address
                    OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
                    OpenGL renderer string: GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
                    OpenGL version string: 1.4.1 NVIDIA 53.28
                    OpenGL extensions:
                       GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters,
                       GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
                       GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
                       GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
                       GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
                       GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc,
                       GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
                       GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
                       GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_draw_range_elements,
                       GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
                       GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal,
                       GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
                       GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap,
                       GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
                       GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
                       GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
                       GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
                       GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip,
                       GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
                       GL_NV_fence, GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent,
                       GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,
                       GL_NV_register_combiners, GL_NV_texgen_reflection,
                       GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle,
                       GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
                       GL_NV_vertex_program1_1, GL_NVX_ycrcb, GL_SGIS_generate_mipmap,
                       GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_slice_accum
                    glu version: 1.3
                    glu extensions:
                       GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

                      visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
                    id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
                    ———————————————————————-
                    0x21 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x22 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x25 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x26 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x29 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2a 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2c 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2d 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2e 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x2f 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                    0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x32 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x33 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x34 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x35 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x36 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x37 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                    0x38 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                    a glxgears meg ezt adta eredményûl
                    5239 frames in 5.0 seconds = 1047.800 FPS
                    7658 frames in 5.0 seconds = 1531.600 FPS
                    8370 frames in 5.0 seconds = 1674.000 FPS
                    9005 frames in 5.0 seconds = 1801.000 FPS
                    7377 frames in 5.0 seconds = 1475.400 FPS
                    7364 frames in 5.0 seconds = 1472.800 FPS
                    6439 frames in 5.0 seconds = 1287.800 FPS
                    X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).

                    hátha többet mond nektek.

                    #1992359
                    admin
                    Adminisztrátor

                      Azzal ne törödjj mit ír ki a Sax2
                      Nem kell semit leszedned
                      rakj fel vmi játékot s lazíts

                      #1992360
                      admin
                      Adminisztrátor

                        Ennyit termelt az én kis S3-man 🙂
                        453 frames in 6.0 seconds = 75.500 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
                        480 frames in 5.0 seconds = 96.000 FPS
                        600 frames in 6.0 seconds = 100.000 FPS
                        600 frames in 5.0 seconds = 120.000 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
                        360 frames in 6.0 seconds = 60.000 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
                        360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS

                        Nem is olyan rosz 🙂
                        Mindjárt fel is rakom a DOOM 3-at vagy a half life 2-t

                      10 bejegyzés megtekintése - 21-30 / 32
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.