Kezdőlap › Fórumok › SuSE Linux › SuSE kezdõ › X kilövése
- This topic has 31 hozzászólás, 8 résztvevő, and was last updated 20 years, 6 months telt el by
admin.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-12-20-13:16 #1992351
Szia!
Ha UHU-d van akkor a bootmanager inditásakor ird be, hogy init 3
és a konzolol jelenik meg alapból.2004-12-20-18:05 #1992352Na már most elindult consolban szépen ahogykell! elinditotam a telepítõjét mc-ben rákatint elindul megy megy. Azt mondta hogy rendben fel van telepedve. De ujrainditom és semmi. Semmilyen logo sehol.
2004-12-20-18:17 #1992353Na már most elindult consolban szépen ahogykell! elinditotam a telepítõjét mc-ben rákatint elindul megy megy. Azt mondta hogy rendben fel van telepedve. De ujrainditom és semmi. Semmilyen logo sehol.
2004-12-20-20:02 #1992354csak az nv-t kell
átírni nvidia-ra
Esetleg ha a
load glx
elõtt komment van akkor azt szed ki
Ja sax-al nem kell foglalkozni mit ír ki
Habár a logónak alapból meg kell jelenni
Ha pl megy rendesen a tuxracer akkor a driver is megy
(persze más opengl-es játék is jõ)
[align=right][snapback]105543[/snapback][/align]Nv-ét átírtam Nvidia -ra ez megvolt.
Feltelepítette
Sh NVIDIA-hosszu szám.run -q ahogy az Nvidia oldalán van írva
feltelepszik restart
de semmi nem változik
sem logo
sem simitás
sax2 ben seincs engedélyezve 3d gyorsítás azt írja töltsem le az nvidia oldaláról mit tom én mit. Igaz ott két olyan fájl ír amit nem találok. Az nvidia oldalról csak a linux driver szedtem le. De gondolom az kell.Szal már semmit sem értek. Lehet láma vagyok de akkor sem értem. Mindenki igy kezdte? 🙁
Azért köszönöm mindenkinek a segítséget. Jó fórumos közösség ez.
Ja és kellemes karácsonyt és boldog új évet.2004-12-20-20:07 #1992355TDK,2004. Dec. 21. – 6:02 wrote:Nv-ét átírtam Nvidia -ra ez megvolt.Kisbetû az az nvidia!!!
2004-12-20-20:17 #1992356haly
a glxinfo és glxgears elárulja, hogy a 3d gyoritás mûködik-e…
2004-12-20-20:17 #1992357Nincs otthn van nvidia
de így éz ki?
Valahogy?Driver „nvidia”
2004-12-20-21:06 #1992358na rendben van bejön a logo úgy ahogy a nagy könyvben megvan írva. Na de SaX2 ben a 3d gyorsításr még most se lehet bekapcsolni. Azt írja h frissitsem az NVIDIA_GLX -et meg az NVIDIA_kernel-t. Most még valamit fel kell tennem? és ezeket honnan szedjem le? nem elég neki a driver?
Ja még valami lefutattam a GLXinfot és ezt kaptam eredményûl:
Code:name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.3
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
GLX_NV_swap_group, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
OpenGL version string: 1.4.1 NVIDIA 53.28
OpenGL extensions:
GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters,
GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_draw_range_elements,
GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal,
GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip,
GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
GL_NV_fence, GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent,
GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,
GL_NV_register_combiners, GL_NV_texgen_reflection,
GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle,
GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
GL_NV_vertex_program1_1, GL_NVX_ycrcb, GL_SGIS_generate_mipmap,
GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_slice_accum
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tessvisual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
———————————————————————-
0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x32 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x33 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x34 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x35 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x36 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x38 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 Nonea glxgears meg ezt adta eredményûl
5239 frames in 5.0 seconds = 1047.800 FPS
7658 frames in 5.0 seconds = 1531.600 FPS
8370 frames in 5.0 seconds = 1674.000 FPS
9005 frames in 5.0 seconds = 1801.000 FPS
7377 frames in 5.0 seconds = 1475.400 FPS
7364 frames in 5.0 seconds = 1472.800 FPS
6439 frames in 5.0 seconds = 1287.800 FPS
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).hátha többet mond nektek.
2004-12-20-21:10 #1992359Azzal ne törödjj mit ír ki a Sax2
Nem kell semit leszedned
rakj fel vmi játékot s lazíts2004-12-20-21:21 #1992360Ennyit termelt az én kis S3-man 🙂
453 frames in 6.0 seconds = 75.500 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
480 frames in 5.0 seconds = 96.000 FPS
600 frames in 6.0 seconds = 100.000 FPS
600 frames in 5.0 seconds = 120.000 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
360 frames in 6.0 seconds = 60.000 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPS
360 frames in 5.0 seconds = 72.000 FPSNem is olyan rosz 🙂
Mindjárt fel is rakom a DOOM 3-at vagy a half life 2-t -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz