Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
szati wrote:Oké akkor a Qcad-ot kipróbálom. De ha már több tapasztalatotok van akkor kérdeznék még.
Elsõként ami nem világos az az hogy megrajzolom a rajzot elmentem DXF formátumba és aztán azt adom le a cégnél aki majd kivágja vagy hogy?
A másik amit nem értek hogy a vágósugár szélességét már nekem bele kell-e számolni a rajzba vagy azt majd ott korrigálják?
Az utolsó az az hogy nem tudtok-e esetleg valamilyen céget pesten aki vizesvágással foglalkozik? Gondolom van millió, másik fórumon irták hogy a dunaplázában van egy de ezidáig nem sikerült megtalálnom õket.A vágósugár szélességét nem kell beleszámolnod. Hiszen attól függõen fognak vágni, hogy külsõ vagy belsõ méret a fontos. Viszont mindenképpen nagyoló méretet hagyjál, aminek a nagysága attól függ, milyenek a tûrési jellemzõi az adott vágásnak. Minél kisebb az IT, annál kisebb ráhagyás kell értelemszerûen. Kérdezz rá, milyen tûréssel tudnak vágni.
Vagy fogsz egy flash szerkesztõ programot és kilopod a képeket belõle… De aljas megoldás 🙂
🙂
12900 volt a legtöbb a középsõvel. A másik kettõt is kipróbáltam, hátha azok szerencsésebbek, de azokkal még bénább voltam.
vizsla wrote:Ez viszont sörbarátoknak… (kizárólag undorító férfi szórakozás céljából) :))):
http://online.gameguru.ru/games/pilsner_urquell/Ez szemét húzás volt vizsla! Már vagy egy órája ezzel játszok, de még mindig nem sikerült végigmenni basszus 🙂
Ez bár nem sörbarátoknak, de a Carlton Big Ad-jéhez hasonlóan szintén kreatív és jópofa.
Gyanítom, hogy az a gond, hogy a kerneledben nincs bekapcsolva a /dev/agpgart. Nvidia nforce chipset?
Code:make[2]: *** [/lib/modules/fglrx/build_mod/firegl_agpgart/firegl_wrap.o] Error 1
make[1]: *** [_module_/lib/modules/fglrx/build_mod/firegl_agpgart] Error 2Ez legyen fixen.
Ha van DRM a kernelben bekapcsolva, akkor azt meg kapcsold ki. Ugyanabban a szekcióban van mindkettõ. Device drivers -> Character devicesHa ezek megvannak, fordítsd újra a kernelt. Aztán próbáld megint rpm-bõl. Vagy manuálisan is csinálhatod, ugyanaz.
Aztán írj, hogy mi a helyzet.Szándékosan késleltetik a legújabb technikai megoldások megjelenését is. Nyilván ez sem érdekük. Most még jó pénzeket húznak itt abból, ami máshol már eladhatatlan. Csak nézd meg, hogy nyugaton, vagy Japánban mi van a jelenlegi hazai piachoz képest.
Vagy egy másik példa. Afrikában pl. nem nagyon kiépített a vezetékes telefonhálózat. Pedig egyre több helyen lenne szükség fejlettebb kommunikációra. Nemrég elkezdték kiépíteni a mobil hálózatot és most aranyért lehet ott eladni azokat a telefonokat, amik nálunk pl. 2000 körül voltak.
kisbetu wrote:davinor wrote:Mindenesetre válaszolva neked kisbetu: Szerintem (ha játszol) te is nagyon szívesen elõkaparod a régi játékokat, mert talán mégis jobbak valamivel, mint az új játékok. Gondolok itt pl. a Half-Life 1 és Half-Life 2 közti különbségekre.Vessetek meg, de nem tudom, milyen a Half-Life.
Nem vetünk meg.
davinor wrote:Nemtom. Szerintem nem arról, de ez csak magánvélemény. A tesztek valóban az új játékokkal készülniek, mindenesetre tény ami tény, én sem a legújabb gámákkal játszok 2 okból is.
1. Számomra a legtöbb csalódást okoz.
2. Gépigény. Nem fogok arra költeni, hogy a játékok számára megfeleljen a gépem. Ezt hülyeségnek tartom, ugyanis biztos vagyok benne, hogy ha félredobnánk ezt a „hülye poligonalapú grafikai motor” beidegzõdést, akkor véleményem szerint lehetne kreálni egy sokkal gyengébb gépigényekkel rendelkezõ grafikai engine-t, ami ugyanazt az eredményt adná mint a mai „csicsamicsa” grafmotorok.„
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz