Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Hanem? Intravénásan?
[align=right][snapback]85124[/snapback][/align]-Majdnem. Jobb helyeken adnak hozza egy poharka cukrot es egy kiskanalat. A kiskanalat megmerited cukorral, aztan beaztatod az abszintba. Ha ezt mind megtudtad csinalni meg kell gyujtani(mint ahogy a filmekben a drogosok a kokaint), es hagyni egy kicsit egni. Tetszes szerinti(ne legyen tul sok) ido utan el kell fujni a langot es az abszinttal atitatott/egetett cukrot el kell fogyasztani(finom! :rolleyes: ). Ezen pontok sokszori ismetelgetese kellemes kabulatot okoz… :blink:
Udv.: Ben
Csak megnyugtatás képpen : magyarországon is 🙂 lehet kapni „abszintot”
[align=right][snapback]85105[/snapback][/align]-Tanusithatom! :sneaky1:
Prágában láttam, sõt meg is kóstoltam. Brrrrrrrr
-Nem inni kell…
Udv.: Ben
Jo jatekot!
Udv.: Ben
Hi.
a lassusag egyik oka (…) pixel shader helyett plusz texturakba kodolt fv tablazatok, vertex shader helyett cpu (…) mindez a kompatibilitas miatt
-En sem nagyon hiszem, hogy kompatibilitas miatt inkabb a cpu-t terhelik… Nagyon sok olyan kiterjesztes(OGL Extension) van amivel lehet hardveresen gyorsitani olyan dolgokat amiket egybkent p/v shaderekkel oldottak volna meg. Egy gef 2-esen is lehet stenciles arnyekokat, bump mappingot csinalni(persze lassabban). Kicsit rusnyan nez ki es tobb gond van vele de a lenyeg, hogy van. Minden vidkartya gyartonak megvannak a sajat kiterjeszteseik, nem nehez olyan egyseges rendszert felepiteni egy effektre, ami azt hasznalja ami van, es legvegsobb esetben jon a cpu(pl. pixel helyett vertex lighing).
-A plusz texturakvan kodolt fv tablazatok alatt nemtudom, hogy pontosan mire gondolnak. Lehet akar a bumpmappinghoz hasznalt normalmap.
-Vetrex shader helyett cpu – ez valoszinuleg az, hogy egy csucspont szinet nem a hardver fogja kiszamolni, hanem ugyanazt a szamolast elvegezve a cpu. Tehat a vegeredmeny ugyanaz, csak a cpu fog tole megizzadni.Udv.: Ben
Hi.
délután játszottunk a DOOM 3-mal egy 1.5 GHz-es Pentium 4 gépen GeForce 4 MX440 video kártyával, és meglepõen jó játékélményt kaptunk. Szintén hasonló tapasztalatokat szereztünk, amikor egy AMD 2500+ processzoros gépen GeForce 3 video kártyával próbáltuk
-Hat. Nemsemmi. Minden elismeresem az ovek. Vagy a Doom3-at irtak meg jol, vagy gef2 jobb mint gondoltam(vagy esetleg a gef3 rosszabb). :blink:
Udv.: Ben
Mindenesetre aki teheti szvsz valtson gef3-ra, ha tobbet nem tud/akar kolteni. Mindenkeppen megeri.
Udv.: Ben
Hi.
Beregeltem, igy legalabb nem olyan szemelytelen a dolog(A regisztracioval kapcsolatban: a regisztracios dolgok elfogadasanal a szoveget nem lehetne magyarul kiirni? Nem jelent gondot az angol szoveg, de azert erosen meglepett…).
amikor a nyilvános tesztekben a gf2 -> gf4mx440 (gyakorlatilag ua) vitték a programot
-Doom3-at gf2-on mutattak be? Mikor, hol volt ez?
ergo az én gf2 ti kártyámmal csak akkor menne rendesen ha lenne alatta egy 3g cpu – arra meg most nem telik -, és mivel nem sokkal kerül többe használtan egy gf3ti200 mint egy gf2 vagy gf4mx, ezért ha vki használtan keres olcsó minimál kardot, akkor gf3ti200 legyen a minimum.
-En inkabb egy gef 4 ti4200 -at ajanlok, szobatarsamnak eleg turhetoen ment vele a Doom3, a HL2 -nek meg elmeletileg meg kevesebb lesz az igenye(nem bizok benne, a doom3-at is lelehet ugy butitani. De akkor pont a kepi elvezet vesz el.). Es tovabb birja majd a jatekokat, mint egy gf3-as.
Udv.: Ben
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz