Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Ezt egyebkent jo tudni(hogy csak 9200asig van 3d tamogatas).
Es akkor elvileg a jan 17.ei driverrel Uhu 1.2 ala is beizzithato egy 9200 asnal jobb kartya 3d tamogatasa?FL
[align=right][snapback]111335[/snapback][/align]Simán! 🙂 Ezért örülünk neki ennyire… 😉
Hello!
En is lefutattam a tesztet. Nekem alapbol megy a 3d tamogatasa Uhu 1.2 Rc1 alatt.
Gigabyte Ati Radeon 9200 asom van 64MB-tal.
Ja igen: a tesztet ugy kell futtatni, hogy teljes egeszeben latszodjon a fogaskerekek ablaka, ne takarjon bele semmi.
Kivancsi leszek en is, hogy mennyi javulast hoz az uj driver.FL
[align=right][snapback]111333[/snapback][/align]Hogy lett ugyanolyan háttered, mint nekem? 😀 :rolleyes:
Egyébként még szép, hogy azalatt megy, mert a 9200-asig van d3d támogatás, az erõsebb kártyákhoz hiányzik ez a support, ha jól tudom a 9500/9500pro/9600/9600pro/9600xt/9700/9700pro/9800/9800pro/9800SE/x800/x800xt/x800XT-PE/x850/etc. etc.-khez…Most, hogy kijött a KDE 3.4 Beta 1, látom, hogy már az új KDE alatt fogok nyomulni az új 2.6.9.x-es kernelen, az új ATi x.org supportos driverrel, a vaci új UHU 1.2-õn. 🙂
Itt az enyém. Most sikerült beállítani az x szervert. (Nagy küzdelem egy kezdõnek.)
Consolból futtatva glxgears:
1716.200 FPS
1781.600 FPS
1872.600 FPS
1876.800 FPS
1865.200 FPS
1867.400 FPSA gép pedig:
2000 Athlon XP; 512 MB DDR; ATI Radeon 9600 XT 128 MBPs.:
Bocsi kihagytam.
UHU 1.1
[align=right][snapback]111304[/snapback][/align]Na, látod, erre én is rájöttem volna… mivel 1.2 b és 1.2rc1 alá nem tudod feltenni az xfree-s ati drivert. 😀
Nah, kíváncsi vagyok, hogy Radeon 9500 PRO + a 17-én jövõ új driverrel letolom-e ezeket az eredményeket… 🙂
Máris ég bennem a versenyszellem… 😛 😀Szerinted a monitor mennyit tud ? Meg szinkronizálni kéne a monitor frekire ,hogy ne villogjon , stb ..
[align=right][snapback]111238[/snapback][/align]Hááát… 🙂 Ha jól tudom a wines Catalyst-ben is mind a d3dnél, mind az ogl-nél lehet külön vsync on/off-ot is állítani. lnx alatt nem tom’ van-e ilyesmi, de majd ismerkedem az új driverrel, ha kiadják már végre.
Hát, ha így csak max. olyan 422 körüli csúcsértéket présel ki magából, akkor nem tudom, hogy a driverrel el fogja-e érni az 1000 fölötti értéket. De remélem… 🙂 Csak ez annyira furcsa… ez valóban FPS? Mert egy fps-shooter game-ben már az 50-60 FPS-t összefüggõ képsorozatként dolgozza fel a szemünk, akkor a 400-500 FPS-t fel sem lehet fogni szinte… Illetve nem láttam még olyan benchmarkot, ami ilyen értékeket mért volna… igaz D3D Pure alatt, de pl. a 3DMark2k5 ugyanezen a configon 5-10 FPS-el fut max! 😉
Futattható terminálból . /usr/bin/glxgear
,de azért írtam a képernyõvédõt a végén ,mert ott biztos ugyanaz a méret adott felbontáson , mig a terminálból nyitott ablak lehet változó. Nálam 900 fps körül van a terminálból nyitott kis ablak ,de a képernyõvédõ fullsrceen-fps-max-three durván 200fps.
Célszerü csinálni egy ilyen tesztet ,mert csak az mutatja ,mennyit javitottak a 3d-n. Pontosabban az openGL-en.
[align=right][snapback]111229[/snapback][/align]Lefuttattam.
UHU 1.2rc1, nuku nyista ATI driver.
Config: 2533 MHz-es P4 + R9500Pro + 512 MB DDR/400-as RAM
ext3 partíció: 10 GB
swap partíció: 1 GBItt van a tesztem, de mivel nem tom’, hogy a teszt végén kiír-e összesített benchmark eredményt, mint a 3DMark, ezért loptam screenshotot:
Csak hogy más is hozzászóljon. Nem lenne rossz. Igaz jelenleg nvidiám van ,de a másik oldalra is kiváncsi lennék.
Teszteket kérek !! Mostani drv-vel a glxgear , ablak fulra kinyitva 1024×768 -ban. De jó a képernyõvésõs megoldás is ,ott futhat fullsreenben. -
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz