csoege

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 148
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: Pendrive disztrik #1995425
    csoege
    Felhasználó

      Hali!

      Nos, nekem sehogy sem sikerült beizzítani a Slax-t. Kipróbáltam az összes how-to-t ami az oldalon található de sehogy nem jött össze.
      Amikor elkezdene bootolni róla, kiírja a syslinux, h:

      Code:
      Could not find kernel image: linux
      boot:

      Amikor grubot próbáltam telepíteni, hasonló volt a jelenség, csak ott értelemszerűen csak egy Grub: felirat jelent meg….
      Nem igazán értem ezt a dolgot, főleg, hogy a DSL simán indul USB-ről…

      Ha valakinek lenne ötlete, h ez mitől van, azt megköszönném!

      Üdv: csoege.

      Hozzászólás: Pendrive disztrik #1995411
      csoege
      Felhasználó

        Hali, én erre a ezt a hibaüzenetet kapom:

        Code:
        /dev/sda does not have any corresponding BIOS drive.

        Pedig már telepítettem rá DSL-t és azzal ment a bootolás rendesen, de ha telepítek rá mondjuk egy lilo-t, vagy syslinuxot akkor egyikkel sem indul…

        Üdv: csoege.

        csoege
        Felhasználó

          Hehe!

          Épp ma szedtem szét darabokra az enyémet… Kivettem az össze billentyűt, bedobtam a mosdóba, egy kis flóraszeptet adtam neki, hagytam ázni, majd addig a műanyag házat lesikáltam zuhany alatt, a szilikon „rugós” lapot lemostam szintén zuhannyal, majd az össze billentyűt szivaccsal lesikáltam, aztán szárítás, összerakás, és most csilli villi… 😀

          Üdv: csoege.

          csoege
          Felhasználó

            Hehe!

            Épp ma szedtem szét darabokra az enyémet… Kivettem az össze billentyűt, bedobtam a mosdóba, egy kis flóraszeptet adtam neki, hagytam ázni, majd addig a műanyag házat lesikáltam zuhany alatt, a szilikon „rugós” lapot lemostam szintén zuhannyal, majd az össze billentyűt szivaccsal lesikáltam, aztán szárítás, összerakás, és most csilli villi… 😀

            Üdv: csoege.

            Hozzászólás: Pendrive disztrik #1995398
            csoege
            Felhasználó

              Ez jól hangzik, csak sajna nem működik.
              Én kipróbáltam már akkor is amikor jött az origós hír, akkor sem ment, most pedig kipróbáltam újra ezzel is és a http://www.mhccorp.com/liveusb.shtml címen található leírás alapján is, egyik sem működött.
              A szkriptes megoldással boot szektort sem talált, a második, syslinuxos változatban pedig nem találta a kernel image-t.
              Szóval nemtudom. Most még megpróbálom, hátha lehet úgy telepíteni, cdről, mint a DSL-t…

              Üdv: csoege.

              Hozzászólás: World of Padman 1.1 #2098725
              csoege
              Felhasználó

                Először is köszönöm a segítséget!

                Letöltöttem innen: http://ioquake3.org/?page=get az ioquake3-t felraktam, bemásoltam a wop pak fileokat, elindítotam , és ugyanaz a probléma volt…

                Ha nem így gondoltátok akkor bocs…

                Hozzászólás: World of Padman 1.1 #2098726
                csoege
                Felhasználó

                  Először is köszönöm a segítséget!

                  Letöltöttem innen: http://ioquake3.org/?page=get az ioquake3-t felraktam, bemásoltam a wop pak fileokat, elindítotam , és ugyanaz a probléma volt…

                  Ha nem így gondoltátok akkor bocs…

                  Hozzászólás: World of Padman 1.1 #2098717
                  csoege
                  Felhasználó

                    Hali!

                    Elég tetszetősnek tűnt a game, úgyhogy le is szedtem gyorsan, feltelepítettem, de indításnál a következő hibaüzenettel leállt:

                    Code:
                    ./wop
                    WoP 1.1 (1.33_SVN43M) linux-i386 Mar 28 2007
                    —– FS_Startup —–
                    Current search path:
                    /home/csoege/.WoPadman/wop
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_vms.pk3 (4 files)
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_005.pk3 (2558 files)
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_004.pk3 (698 files)
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_003.pk3 (187 files)
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_002.pk3 (1341 files)
                    /home/csoege/WoP/wop/wop_001.pk3 (499 files)
                    /home/csoege/WoP/wop

                    ———————-
                    5287 files in pk3 files
                    execing default.cfg
                    couldn’t exec wop_config.cfg
                    couldn’t exec autoexec.cfg
                    Hunk_Clear: reset the hunk ok
                    —– Client Initialization —–
                    —– Initializing Renderer —-
                    ——————————-
                    —– Client Initialization Complete —–
                    —– R_Init —–

                    ——- Input Initialization ——-
                    Joystick is not active.
                    ————————————
                    …loading libGL.so.1:
                    Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
                    SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
                    Initializing OpenGL display
                    …setting mode 6: 1024 768
                    Using 4/4/4 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
                    GL_RENDERER: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
                    Initializing OpenGL extensions
                    …ignoring GL_S3_s3tc
                    …ignoring GL_EXT_texture_env_add
                    …using GL_ARB_multitexture
                    …using GL_EXT_compiled_vertex_array
                    …ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic

                    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
                    GL_RENDERER: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
                    GL_VERSION: 2.1.0 NVIDIA 97.55
                    GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum
                    GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 4096
                    GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4

                    PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
                    MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:N/A
                    GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
                    CPU:
                    rendering primitives: single glDrawElements
                    texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
                    picmip: 0
                    texture bits: 32
                    multitexture: enabled
                    compiled vertex arrays: enabled
                    texenv add: disabled
                    compressed textures: disabled
                    Initializing Shaders
                    …loading ‘scripts/pad_ddmix.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_glowsky.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_glowsound.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_harmsky.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_harm.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_flare.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_wop.shader’
                    …loading ‘scripts/q3map2_wop_dinerbb.shader’
                    …loading ‘scripts/q3map2_wop_diner.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_bath.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_jail.shader’
                    …loading ‘scripts/glowstar.shader’
                    …loading ‘scripts/grtrees.shader’
                    …loading ‘scripts/padmod_keyboard.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_glowstar_nb.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_mousetrap.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_sunflower.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_trash.shader’
                    …loading ‘scripts/q3map2_wop_kaistrashmap.shader’
                    …loading ‘scripts/ente.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_liquidfx.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_maps.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_attic.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_bookroom.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_garden.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_kitchen.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_shipcurves.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_cyb.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_gardencurves.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_cryduck.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_pirate.shader’
                    …loading ‘scripts/padcar_nascars.shader’
                    …loading ‘scripts/padfigures.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_petesky.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_tex02.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_enteflare.shader’
                    …loading ‘scripts/wopsa_mapmodels.shader’
                    …loading ‘scripts/white.shader’
                    …loading ‘scripts/wop_surfacesounds.shader’
                    …loading ‘scripts/wopascii.shader’
                    …loading ‘scripts/biopad.shader’
                    …loading ‘scripts/blood_screen.shader’
                    …loading ‘scripts/boaster.shader’
                    …loading ‘scripts/bookend.shader’
                    …loading ‘scripts/code.shader’
                    …loading ‘scripts/common.shader’
                    …loading ‘scripts/forcode.shader’
                    …loading ‘scripts/gummybears.shader’
                    …loading ‘scripts/icons.shader’
                    …loading ‘scripts/lfsprites.shader’
                    …loading ‘scripts/menu.shader’
                    …loading ‘scripts/puppetmaster.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_armour.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_balloonbox.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_balloony.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_betty.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_boaster.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_bubbleg.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_cake.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_condiments.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_console.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_cups.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_cutlery.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_ducks.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_effect.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_fish.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_flowerfx.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_gfx02.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_gfx02b.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_gfx.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_healthstation.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_imperius.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_killerduck.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_lamps.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_marblefx.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_nipper.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_openbook.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_pumper.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_punchy.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_splasher.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_steps.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_teleporter.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_tft.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_waterbottle.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_weaponmarker.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_weaponsfx2.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_weaponsfx.shader’
                    …loading ‘scripts/padgold_statue.shader’
                    …loading ‘scripts/paditems.shader’
                    …loading ‘scripts/padmodel.shader’
                    …loading ‘scripts/padra.shader’
                    …loading ‘scripts/padrock.shader’
                    …loading ‘scripts/padskin_winner_statue.shader’
                    …loading ‘scripts/padsoldier.shader’
                    …loading ‘scripts/padtv.shader’
                    …loading ‘scripts/pelvis.shader’
                    …loading ‘scripts/simplemenubg.shader’
                    …loading ‘scripts/spraymode.shader’
                    …loading ‘scripts/spraypistol.shader’
                    …loading ‘scripts/stonepad.shader’
                    …loading ‘scripts/superpad.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_gtb_misc.shader’
                    …loading ‘scripts/pad_spiegelboden.shader’
                    …loading ‘scripts/bblevelshots.shader’
                    …loading ‘scripts/sometestlogos.shader’
                    trying sun.TGA…
                    —– finished R_Init —–
                    —— Initializing Sound ——
                    Initializing SDL audio driver…
                    SDL audio driver is „esd”.
                    SDL_AudioSpec:
                      Format:  AUDIO_S16LSB
                      Freq:    22050
                      Samples:  512
                      Channels: 2
                    Starting SDL audio callback…
                    SDL audio initialized.
                    —– Sound Info —–
                        1 stereo
                    16384 samples
                      16 samplebits
                        1 submission_chunk
                    22050 speed
                    0x8b602c0 dma buffer
                    No background file.
                    ———————-
                    Sound initialization successful.
                    ——————————–
                    Sound memory manager started
                    Loading vm file vm/ui.qvm…
                    …which has vmMagic VM_MAGIC_VER2
                    Loading 1243 jump table targets
                    Received signal 11, exiting…
                    —– CL_Shutdown —–
                    Closing SDL audio device…
                    SDL audio device shut down.
                    RE_Shutdown( 1 )
                    ———————–

                    Bocs a hosszú üzenetért, de nem tudom mi lehet fontos és mi nem…

                    UHU 2.0, sdl fentvan, keresgéltem guglival, de nem találtam semmi érdemlegeset…

                    Ha tudsz valami megoldást, azt megköszönném!!!

                    Üdv: csoege.

                    Hozzászólás: World of Padman 1.1 #2098718
                    csoege
                    Felhasználó

                      Hali!

                      Elég tetszetősnek tűnt a game, úgyhogy le is szedtem gyorsan, feltelepítettem, de indításnál a következő hibaüzenettel leállt:

                      Code:
                      ./wop
                      WoP 1.1 (1.33_SVN43M) linux-i386 Mar 28 2007
                      —– FS_Startup —–
                      Current search path:
                      /home/csoege/.WoPadman/wop
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_vms.pk3 (4 files)
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_005.pk3 (2558 files)
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_004.pk3 (698 files)
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_003.pk3 (187 files)
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_002.pk3 (1341 files)
                      /home/csoege/WoP/wop/wop_001.pk3 (499 files)
                      /home/csoege/WoP/wop

                      ———————-
                      5287 files in pk3 files
                      execing default.cfg
                      couldn’t exec wop_config.cfg
                      couldn’t exec autoexec.cfg
                      Hunk_Clear: reset the hunk ok
                      —– Client Initialization —–
                      —– Initializing Renderer —-
                      ——————————-
                      —– Client Initialization Complete —–
                      —– R_Init —–

                      ——- Input Initialization ——-
                      Joystick is not active.
                      ————————————
                      …loading libGL.so.1:
                      Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
                      SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
                      Initializing OpenGL display
                      …setting mode 6: 1024 768
                      Using 4/4/4 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
                      GL_RENDERER: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
                      Initializing OpenGL extensions
                      …ignoring GL_S3_s3tc
                      …ignoring GL_EXT_texture_env_add
                      …using GL_ARB_multitexture
                      …using GL_EXT_compiled_vertex_array
                      …ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic

                      GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
                      GL_RENDERER: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
                      GL_VERSION: 2.1.0 NVIDIA 97.55
                      GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum
                      GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 4096
                      GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4

                      PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
                      MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:N/A
                      GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
                      CPU:
                      rendering primitives: single glDrawElements
                      texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
                      picmip: 0
                      texture bits: 32
                      multitexture: enabled
                      compiled vertex arrays: enabled
                      texenv add: disabled
                      compressed textures: disabled
                      Initializing Shaders
                      …loading ‘scripts/pad_ddmix.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_glowsky.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_glowsound.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_harmsky.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_harm.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_flare.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_wop.shader’
                      …loading ‘scripts/q3map2_wop_dinerbb.shader’
                      …loading ‘scripts/q3map2_wop_diner.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_bath.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_jail.shader’
                      …loading ‘scripts/glowstar.shader’
                      …loading ‘scripts/grtrees.shader’
                      …loading ‘scripts/padmod_keyboard.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_glowstar_nb.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_mousetrap.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_sunflower.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_trash.shader’
                      …loading ‘scripts/q3map2_wop_kaistrashmap.shader’
                      …loading ‘scripts/ente.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_liquidfx.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_maps.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_attic.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_bookroom.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_garden.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_kitchen.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_shipcurves.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_cyb.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_gardencurves.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_cryduck.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_pirate.shader’
                      …loading ‘scripts/padcar_nascars.shader’
                      …loading ‘scripts/padfigures.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_petesky.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_tex02.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_enteflare.shader’
                      …loading ‘scripts/wopsa_mapmodels.shader’
                      …loading ‘scripts/white.shader’
                      …loading ‘scripts/wop_surfacesounds.shader’
                      …loading ‘scripts/wopascii.shader’
                      …loading ‘scripts/biopad.shader’
                      …loading ‘scripts/blood_screen.shader’
                      …loading ‘scripts/boaster.shader’
                      …loading ‘scripts/bookend.shader’
                      …loading ‘scripts/code.shader’
                      …loading ‘scripts/common.shader’
                      …loading ‘scripts/forcode.shader’
                      …loading ‘scripts/gummybears.shader’
                      …loading ‘scripts/icons.shader’
                      …loading ‘scripts/lfsprites.shader’
                      …loading ‘scripts/menu.shader’
                      …loading ‘scripts/puppetmaster.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_armour.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_balloonbox.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_balloony.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_betty.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_boaster.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_bubbleg.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_cake.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_condiments.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_console.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_cups.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_cutlery.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_ducks.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_effect.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_fish.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_flowerfx.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_gfx02.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_gfx02b.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_gfx.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_healthstation.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_imperius.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_killerduck.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_lamps.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_marblefx.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_nipper.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_openbook.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_pumper.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_punchy.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_splasher.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_steps.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_teleporter.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_tft.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_waterbottle.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_weaponmarker.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_weaponsfx2.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_weaponsfx.shader’
                      …loading ‘scripts/padgold_statue.shader’
                      …loading ‘scripts/paditems.shader’
                      …loading ‘scripts/padmodel.shader’
                      …loading ‘scripts/padra.shader’
                      …loading ‘scripts/padrock.shader’
                      …loading ‘scripts/padskin_winner_statue.shader’
                      …loading ‘scripts/padsoldier.shader’
                      …loading ‘scripts/padtv.shader’
                      …loading ‘scripts/pelvis.shader’
                      …loading ‘scripts/simplemenubg.shader’
                      …loading ‘scripts/spraymode.shader’
                      …loading ‘scripts/spraypistol.shader’
                      …loading ‘scripts/stonepad.shader’
                      …loading ‘scripts/superpad.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_gtb_misc.shader’
                      …loading ‘scripts/pad_spiegelboden.shader’
                      …loading ‘scripts/bblevelshots.shader’
                      …loading ‘scripts/sometestlogos.shader’
                      trying sun.TGA…
                      —– finished R_Init —–
                      —— Initializing Sound ——
                      Initializing SDL audio driver…
                      SDL audio driver is „esd”.
                      SDL_AudioSpec:
                        Format:  AUDIO_S16LSB
                        Freq:    22050
                        Samples:  512
                        Channels: 2
                      Starting SDL audio callback…
                      SDL audio initialized.
                      —– Sound Info —–
                          1 stereo
                      16384 samples
                        16 samplebits
                          1 submission_chunk
                      22050 speed
                      0x8b602c0 dma buffer
                      No background file.
                      ———————-
                      Sound initialization successful.
                      ——————————–
                      Sound memory manager started
                      Loading vm file vm/ui.qvm…
                      …which has vmMagic VM_MAGIC_VER2
                      Loading 1243 jump table targets
                      Received signal 11, exiting…
                      —– CL_Shutdown —–
                      Closing SDL audio device…
                      SDL audio device shut down.
                      RE_Shutdown( 1 )
                      ———————–

                      Bocs a hosszú üzenetért, de nem tudom mi lehet fontos és mi nem…

                      UHU 2.0, sdl fentvan, keresgéltem guglival, de nem találtam semmi érdemlegeset…

                      Ha tudsz valami megoldást, azt megköszönném!!!

                      Üdv: csoege.

                      Hozzászólás: Családfa #2092989
                      csoege
                      Felhasználó

                        Hmm, megelőztek, és nem olvastam el elég pontosan a dolgot.
                        A gnome-doc-utils dev csomag kell hozzá
                        ami még hozzá tartozik h amikor elindítom ezeket hiányolja:

                        Code:
                        Date parser for hu_HU not available, using default
                        Date displayer for hu_HU not available, using default
                        A helyesírásellenőrző nincs telepítve

                        de egyébként elindul, és én nem látok semmi problémát vele…
                        Egyébként kipróbáltam az ubuntu csomagot is telepíteni a dpkg -i grampsXXX.deb parancsal, és úgyis feltelepül, bár néhány dolgot itt is hiányol, de fut…

                        Üdv

                      10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 148