Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Vladi wrote:Jelentem UHU 2 (nVidia-val) alatt simán fordul a 0.2.9 és az src könyvtárból indul. 😀
(mondjuk 10 perc játék után nem jöttem rá mi a feladat… asszem túl sokat doomoztam életemben :P)némileg más jellegű a feladat mint a doomban 😀 a lényeg hogy tüntesd el a pályán levő összes „követ” (golyó, stb) úgy hogy az egyformákat egymás mellé rakod
zoltan22 wrote:Ez sokkal jobb, mint a 0.2.5-os, amit probaltam. Nagyon tetszik 😀köszi, örülök 😀
múltkor megnéztem a legelső feltöltött verziót (0.1alpha1), háááát… alig ismertem rá a saját játékomra 🙂
pedig nem is volt olyan régen, csak bő két hete kezdtem el írni…amúgy tényleg bug volt a mentésben 😀
most már javítva, help kibővítve, pár plusz feature hozzápakolva, 0.2.8b verzió fent a http://sourceforge.net/projects/brikx linkenzoltan22 wrote:Nekiestem egy kicsit a forraskodnak. Ilyet talaltam tobb helyen is:Code:f = fopen(name, „r”);
if(!f) return -1;Ezzel magaban semmi baj nincs (de if(f==NULL) szebb es olvashatobb), de igy egyszeruen elnyelodnek a hibak, es nem lehet konnyen megtudni, hogy mi is tortent.
A hibat megtalatam: a data mappaba kellet egy ‘saves’ nevu konyvtar is. 😀 (alapbol nem volt)De most a kovetkezo a gond: lementem a 3. palyan, ahol egy falat kell letrehozni, nem teszem le a falat, es mikor ujbol betoltom a palyat, mar nem tudok falat letenni. Igy meg nem lehet befejezni a palyat 🙁
igen, a hibakezelés még nem igazán működik, majd eCCer 🙂
fene tudja, nekem a !f jobban tetszik, de ezen igazán nem fogunk összeveszni 😀
hogy a saves könyvtár hova tűnt, azt meg nem t’om… nem volt ott semmi? (mondjuk nagybetűs SAVES vagy vmi, hátha a mocsok vindóz átnevezte)na, a 3. pálya:
a 3.-on nem kell építeni, az első építős a negyedik.
jól értem, hogy lemented a játékot, aztán visszatöltéskor nincs elég pontod az építésre? ez előfordulhat, ez az így járás esete 🙂
azért az első néhány pálya tényleg könnyű (bár easy módban egyik sem nehéz), ott még nem kell mentegetni, később meg már úgyis bőven lesz pont (normal szinten a 17-18. pálya környékén már 20000 körül van a pontszám)zoltan22 wrote:Mit szurok el?
– belepek a jatekba (0.2.5-os verzio)
– lejatszom az elso 3 palyat
– megnyomom a a ‘Save’ gombot, erre az visszaszurkul
– kilepek az aktualis jatokbol
– rakattintok a ‘Continue’ gombra, felurgik az elso palya, majd vissza a fomenu.
Debuggoljam meg a programot ? 😀hm. nekem működik…
nézd meg lsz hogy a data/saves könyvtárban mi van, és ha van ott egy 0.save file, akkor szúrd be a tartalmátja még vmi: a gombra kattintáskor levonja az 500 pontot?
zoltan22 wrote:Meg egy kerdes: a continue mukodik valakinel? Nalam nem 🙁működik az, csak előtte csinálj egy Save-et hogy legyen mit folytatni 🙂
Vladi wrote:Mostmár lefordul, de még mindig talál hibát. (strcmpi-t repoban nem találtam. 🙁 de ha a játékban benne akkor nem is szükséges.)
Viszont a dat könytár itt is hibádzik! :rolleyes:ha lefordul, akkor minden rendben 🙂
a data könyvtárról küld is hibaüzit, sajna a make install még nem teszi be a helyére, ezt kézzel kell (igyekszem rájönni hogy tudnám ezt megoldani)amúgy van fent újabb verzió (0.2.6) ez már nem warningol
uzsolt wrote:Épp most akartam belinkelni 🙂
Sikerült lefordítani? Nekem szegmens hibával elszáll, még a progi default optimalizációjával is…
Remélem, hogy nem a függőségeivel van valami gondom.(egyébként jól sejtem, hogy logikai játék-szerűség lenne?)
szerintem a data könyvtárat hiányolja, a brikx binárison kívül ez a könyvtár még kell, próbáld meg abból a könyvtárból indítani ahol a data is van
amúgy elvileg az újabb verziók már szólnak ha nem találjákzoltan22 wrote:Meg egy megjegyzes: en szurtam el valamit a make install-kor, vagy miert nem talalja meg a data konyvtarat ???
Ha a brikx/src-bol inditom, megy rendesen.igen, egyelőre nem jöttem rá, hogy tudnám megoldani hogy a make install-ra a data könyvtárat is átmásolja valahova (majd mindjárt átnézek egy megfelelő topicba, ott biztos segítenek :))
Nekem nem sikerült leforgatni a játékot Fedora 6 x64 alatt.
Ha ez segít csatolok konzol kimenetet.ahogy nézem az strcmpi-t nem találja. valószínűleg nem a legújabb verziót (0.2.5) próbáltad, mivel az strcmpi nem minden rendszeren van meg, ezért a legújabba raktam egy saját strcmpi függvényt, így elvileg mennie kell
Warning-kérdés:
The boy is smoking and leaving smoke rings into the air.
The girl gets irritated with the smoke and says to her lover: „Can’t you see the warning written on the cigarettes packet, smoking is injurious to health!”The boy replies back: „Darling, I am a programmer. We don’t worry about warnings, we only worry about errors.”
bocs a nem-angolosoktól, magyarra fordítva nem lenne az igazi 🙂
a warningok nem hibát jeleznek, egyébként tényleg szinte minden program fordításánál ott figyelnek a warningok.
de igazatok van, tényleg nem szép, majd takarítok kicsitköszi mindenkinek a hozzászólásokat, véleményeket, igyeXem úgy alakítani hogy a legtöbb fórumtársnak tessen 🙂
tothaa wrote:Miért szereti a Window Maker-t, aki azt használja?valahogy ez a leghasználhatóbb nekem…
annog kde-t és gnome-ot próbálgattam, de egyáltalán nem jöttek be, nehézkes, csilivili, egy csomó helyet elfoglalnak az ilyen-olyan barok
aztán áttértem a blackbox-ra, azt szerettem is, a bbkeys kiegészítővel egész jól használható, de egy kicsit kevés volt
egy gyenge fluxboxos kitérő után használtam sokáig enlightenmentet, ez teCCett, jó volt csak néha idegesítő bugok jöttek elő. azért az e17-et majd nyúzom ha lesz rá kis időm 🙂
végül kikötöttem a WindowMakernél, ezt már vagy 2-3 éve használom, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. igaz hogy rendesen testre van szabva, ha egy default WM elé ülök, nem találok semmit 🙂
a lényeg hogy az ablakkezelő a háttérben bújjon meg, ne tolakodjon a pofámba. itt nincsenek ilyen-olyan barok, asztali ikonok, stb. mondjuk nehany log mindig a kepernyon van (syslogok ill. df) -
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz