FeriT

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 122
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: VRML uhu alatt hogyan? #1913198
    FeriT
    Felhasználó

      Tud valaki egyszerű vrlm szerkesztőt linuxra (UHU). Az előző hozzászólásben lévő link már nem él.

      Hozzászólás: A FlightGear nem megy. #2095091
      FeriT
      Felhasználó

        A FlightGear programhoz mivel lehet szimulálható tipust készíteni?
        Csinált vki már ilyet?

        Hozzászólás: A FlightGear nem megy. #2095092
        FeriT
        Felhasználó

          A FlightGear programhoz mivel lehet szimulálható tipust készíteni?
          Csinált vki már ilyet?

          Hozzászólás: lGeneral: stratégiai játék UHU 2.0 alá #2104291
          FeriT
          Felhasználó

            Feltelepítve a pg-data a root /tmp konyvtárba és rootként kiadva a korábbi parancs, minden ok, müködik, van budapest felmentése is, 3. alkalommal nekem sikerült. A németek nem voltak elég kitartóak. Nehéz ellensúlyozni a nyomasztó orosz páncélos fölény. Javaslom kipróbálni 🙂

            hogyan tudok belőle gyorsan csomagot csinálni?, és akkor a projekt kész is 🙂

            Hozzászólás: lGeneral: stratégiai játék UHU 2.0 alá #2104292
            FeriT
            Felhasználó

              Feltelepítve a pg-data a root /tmp konyvtárba és rootként kiadva a korábbi parancs, minden ok, müködik, van budapest felmentése is, 3. alkalommal nekem sikerült. A németek nem voltak elég kitartóak. Nehéz ellensúlyozni a nyomasztó orosz páncélos fölény. Javaslom kipróbálni 🙂

              hogyan tudok belőle gyorsan csomagot csinálni?, és akkor a projekt kész is 🙂

              Hozzászólás: lGeneral: stratégiai játék UHU 2.0 alá #2104287
              FeriT
              Felhasználó

                😀

                mentség: az eredeti doc-ból másoltam…

                új hiba:

                lgc-pg -s /tmp/pg-data -d /usr/local/share/games/lgeneral
                LGeneral Converter for Panzer General (DOS version) v1.2beta-12
                Copyright 2002-2005 Michael Speck
                Released under GNU GPL

                Settings:
                  Source: /tmp/pg-data
                  Destination: /usr/local/share/games/lgeneral
                  Use Individual Palettes
                Converting:
                  nation database…
                  nation flag graphics…
                /tmp/pg-data/flags.shp: file not found

                javaslat?

                Hozzászólás: lGeneral: stratégiai játék UHU 2.0 alá #2104288
                FeriT
                Felhasználó

                  😀

                  mentség: az eredeti doc-ból másoltam…

                  új hiba:

                  lgc-pg -s /tmp/pg-data -d /usr/local/share/games/lgeneral
                  LGeneral Converter for Panzer General (DOS version) v1.2beta-12
                  Copyright 2002-2005 Michael Speck
                  Released under GNU GPL

                  Settings:
                    Source: /tmp/pg-data
                    Destination: /usr/local/share/games/lgeneral
                    Use Individual Palettes
                  Converting:
                    nation database…
                    nation flag graphics…
                  /tmp/pg-data/flags.shp: file not found

                  javaslat?

                  Hozzászólás: UFO AI #2103774
                  FeriT
                  Felhasználó

                    🙁

                    gazdi:~/ufoai$ glxinfo
                    name of display: :0.0
                    display: :0  screen: 0
                    direct rendering: No
                    server glx vendor string: SGI
                    server glx version string: 1.2
                    server glx extensions:
                        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
                        GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
                        GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
                        GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig
                    client glx vendor string: SGI
                    client glx version string: 1.4
                    client glx extensions:
                        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
                        GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
                        GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
                        GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
                        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                        GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
                    GLX version: 1.2
                    GLX extensions:
                        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
                        GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
                        GLX_EXT_texture_from_pixmap
                    OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                    OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                    OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.5.1)
                    OpenGL extensions:
                        GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture,
                        GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,
                        GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
                        GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
                        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
                        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
                        GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_rectangle,
                        GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
                        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_logic_op,
                        GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
                        GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord,
                        GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
                        GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal,
                        GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
                        GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
                        GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
                        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
                        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
                        GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
                        GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_mirror_once,
                        GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
                        GL_INGR_blend_func_separate, GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture,
                        GL_NV_blend_square, GL_NV_point_sprite, GL_NV_texgen_reflection,
                        GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap,
                        GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp,
                        GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
                        GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays

                    Köszönöm az eddigi segítséget, most jön egy gyors 3D-s nV kártya beszerzése-telepítése. 

                    utána pedig (idézem Arnoldot -t2000-) …visszajövök… 🙂

                    Hozzászólás: UFO AI #2103772
                    FeriT
                    Felhasználó

                      A független bin-t próbálom telepíteni (forrásból telepíteném).

                      tovább lépett, bár most vmi mást ír ki:

                      gazdi:~/ufoai$ ./ufoai
                      ./ufoai: line 124: 15485 Killed                  ./${GAME_BINARY} ${CMD_ARGS} „$@”

                      De mielőtt ezt is megoldanánk egy gyors kérdés: gyanús az opengl,a 3D stb…, ezekről hogyan tudok infót kérni, és mi a jó válasz? (az alaplap doc alapján tud az alaplapi 3D-t, de nem ez lenne az első, hogy „füllentenek” 🙁

                      Hozzászólás: UFO AI #2103769
                      FeriT
                      Felhasználó

                        1: mert az egyik válaszban az volt, hogy az ubuntunak van libjack csomagja,
                        ugyanis nem talál G… barátunk libjack forrást 🙁

                        2: bevallom amíg a libjack vagy „helyettese” nincs meg, addig nem próbálkozon az aliennel

                        3: én is szeretnék már ott tartani  🙂

                        A legjobb az lenne, ha írnék az UBK-s (Uhu Baráti Kör, csomagokat készítenek) csapatnak, és csinálnának egy csomagot ebből is

                        NA ÉS ADDIG?  🙂 már remeg a kezem…

                      10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 122