Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Tud valaki egyszerű vrlm szerkesztőt linuxra (UHU). Az előző hozzászólásben lévő link már nem él.
A FlightGear programhoz mivel lehet szimulálható tipust készíteni?
Csinált vki már ilyet?A FlightGear programhoz mivel lehet szimulálható tipust készíteni?
Csinált vki már ilyet?Feltelepítve a pg-data a root /tmp konyvtárba és rootként kiadva a korábbi parancs, minden ok, müködik, van budapest felmentése is, 3. alkalommal nekem sikerült. A németek nem voltak elég kitartóak. Nehéz ellensúlyozni a nyomasztó orosz páncélos fölény. Javaslom kipróbálni 🙂
hogyan tudok belőle gyorsan csomagot csinálni?, és akkor a projekt kész is 🙂
Feltelepítve a pg-data a root /tmp konyvtárba és rootként kiadva a korábbi parancs, minden ok, müködik, van budapest felmentése is, 3. alkalommal nekem sikerült. A németek nem voltak elég kitartóak. Nehéz ellensúlyozni a nyomasztó orosz páncélos fölény. Javaslom kipróbálni 🙂
hogyan tudok belőle gyorsan csomagot csinálni?, és akkor a projekt kész is 🙂
😀
mentség: az eredeti doc-ból másoltam…
új hiba:
lgc-pg -s /tmp/pg-data -d /usr/local/share/games/lgeneral
LGeneral Converter for Panzer General (DOS version) v1.2beta-12
Copyright 2002-2005 Michael Speck
Released under GNU GPL
—
Settings:
Source: /tmp/pg-data
Destination: /usr/local/share/games/lgeneral
Use Individual Palettes
Converting:
nation database…
nation flag graphics…
/tmp/pg-data/flags.shp: file not foundjavaslat?
😀
mentség: az eredeti doc-ból másoltam…
új hiba:
lgc-pg -s /tmp/pg-data -d /usr/local/share/games/lgeneral
LGeneral Converter for Panzer General (DOS version) v1.2beta-12
Copyright 2002-2005 Michael Speck
Released under GNU GPL
—
Settings:
Source: /tmp/pg-data
Destination: /usr/local/share/games/lgeneral
Use Individual Palettes
Converting:
nation database…
nation flag graphics…
/tmp/pg-data/flags.shp: file not foundjavaslat?
🙁
gazdi:~/ufoai$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_EXT_texture_from_pixmap
OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.5.1)
OpenGL extensions:
GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,
GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_rectangle,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_logic_op,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord,
GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal,
GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_mirror_once,
GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
GL_INGR_blend_func_separate, GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture,
GL_NV_blend_square, GL_NV_point_sprite, GL_NV_texgen_reflection,
GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap,
GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp,
GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arraysKöszönöm az eddigi segítséget, most jön egy gyors 3D-s nV kártya beszerzése-telepítése.
utána pedig (idézem Arnoldot -t2000-) …visszajövök… 🙂
A független bin-t próbálom telepíteni (forrásból telepíteném).
tovább lépett, bár most vmi mást ír ki:
gazdi:~/ufoai$ ./ufoai
./ufoai: line 124: 15485 Killed ./${GAME_BINARY} ${CMD_ARGS} „$@”De mielőtt ezt is megoldanánk egy gyors kérdés: gyanús az opengl,a 3D stb…, ezekről hogyan tudok infót kérni, és mi a jó válasz? (az alaplap doc alapján tud az alaplapi 3D-t, de nem ez lenne az első, hogy „füllentenek” 🙁
1: mert az egyik válaszban az volt, hogy az ubuntunak van libjack csomagja,
ugyanis nem talál G… barátunk libjack forrást 🙁2: bevallom amíg a libjack vagy „helyettese” nincs meg, addig nem próbálkozon az aliennel
3: én is szeretnék már ott tartani 🙂
A legjobb az lenne, ha írnék az UBK-s (Uhu Baráti Kör, csomagokat készítenek) csapatnak, és csinálnának egy csomagot ebből is
NA ÉS ADDIG? 🙂 már remeg a kezem…
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz