Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
HI!
Mi 1 bandával elég gyakran LAN ozunk, ahol a mindenki win csak én vagyok LINUX al.
Szóval tapasztalatom az, hogy id Software által fejlesztett játékok (Doom verziók, Quake verziók, Wolfenstein..) jól futnak nativ linux al,
és viszonylag egész könnyen össze is lehet hozni a kapcsolatot a wines és a Linux os játékverziók között. (csak arra kell figyelni, hogy a két gépen pontosan ugyanaz a verziószámú játék legyen,
+ha nem látja alapból a listában a servert, nem kell +rémülni:=> lehozod a konzolt és „/connect ” után megadod az ipcímet.)
A P200 ashoz mar elég nehéz ma is elfogadható játékot találni. de ha jól emlékszem a Quake2 nek mûködnie kell….Magyarítással foglalkozó topic:
kapcsold ki az árnyékokat a beállításoknál nekem így megoldódott ez a probléma.
viszont a terminálban nekem is ez a hiba üi jön vissz:
Code:OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line173a játék elindul megy is, elkezdek bányászni meg épiteni, de amikor megjelenik az ellenség akkor iszonyatosan lelessul a játék, mintha diavetités lenne, pedig e felbontást vissza vettem 800×600-ra és bilinear-on van. lehet még rajta valami állítani, hogy ne szagasson a játék? athlon xp 1600+, 256MB RAM, gef2 mx400 64MB vidk. uhu 1.1-re tett loki installeres verzio.
[align=right][snapback]126324[/snapback][/align]q1q2 ! Köszönöm szépen! Az árnyékot kikapcsolva tényleg megy! (ezekszerint csak ezt nem próbáltam még…)
Nekem (kikapcsolva még a trilinear filtert meg a 3d textúrákat) nem szaggat. Még ellenség megjelenésekor sem. 3d textúrát te kikapcsoltad?
Szóval senki nem tud a Suse 9.2-es alatti pppoe-s netkapcsolat beállításairól, hatásairól semmit?
[align=right][snapback]125928[/snapback][/align]Hát…
ne vegyél rá mérget, de nem nagyon szoktak ppp kapcsolat miatt SUSE-s topicot nyitni, ahogy így visszanéztem.
Ez alapján levonnám azt az elhamarkodott következtetést, hogy akkor valószínüleg nem lehet nehéz beállítani, és mûködik jól…
[align=right][snapback]126240[/snapback][/align]mad-ve nézz szét a manualban… (mondhatnám RTFM, de nem mondom.)
Pl.: az admin 566. oldalán…Ha SuSE 9.2-d van, akkor kaptál hozzá egy rakás könyvet is, azokat nézegesd!
[align=right][snapback]126166[/snapback][/align]Már bocs, de nekem van jogtiszta, netrõl szedett 9.2-m és nincs hozzá egy darab könyvem se.
(Amúgy meg SuSE 9.2 nincs, csak SUSE 9.2. De ez csak kötözködés.)
[align=right][snapback]126168[/snapback][/align]Semmi baj 😉 , nekem annó volt 7.3-am jogtiszta, boltból vásárolt, és ott voltak hozzá a könyvek… Azt hittem, hogy neki is ilyen van!
[align=right][snapback]126170[/snapback][/align]Azokat a könyvecskéket is le lehet tölteni pdf formátumban. 700 oldal 6,7mb de van ami csak 300 oldal 4,2 mb…
zerocool nak ajánlva.Valami szinkezelési probléma van, de eddig még minden játék ment 32bit szinnel.
Az nvidia drivere is fent van. A YOU val frissítettem is, mármint azt írta, hogy sikeres volt a frissítés, de gyanús hogy mégsem…
Meg a Sax2 ben sem tudom felvenni a szint 32 bitre (csak 24… de nem értem miért… pedig a régebbi 9.0 ás disztrónál ment… )Kérdés: Mit lehetne tenni?
Minden segítséget elõre is köszönök!
A konzolban meg valami ilyesmi van :
Code:@linux:~> glest
void Shared::Platform::Window::setStyle(Shared::Platform::WindowStyle) not imple
mented.
void Shared::Platform::Window::setBounds(int, int, int, int) not implemented.
virtual void Shared::Platform::PlatformContextGl::makeCurrent() not implemented.
Couldn’t process event: Your system doesn’t support 3 texture units, required fo
r shadow map
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid operation at file: sources/renderer.cpp, line1901
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
OpenGL error: invalid value at file: sources/renderer.cpp, line173
Too many opengl errors, disabling messages.Sziasztok!
Feltettem a glest et a loki installerbõl: (Suse 9.2+ GeForce 4 mx 460 128mb)
A játék intro meg a menü el is indul, de a „play now!” ra kattintva szürke kép fogad, 1-2 körvonal látszik még.[attachmentid=443]
Sziasztok.
Lenne egy apró kérdésem. Linuxon életre lehet hívni a tv-out-ot? Mikor be akarom állítani, mindig azt írja ki,hogy több képernyõs módhoz kevés 1 videókártya.
Légyszi írja le valaki, hogy hogyan is lehet beállítani a tv-out-ot.
( Suse 9.2 , ati radeon 9000)Segítségeteket elõre is K
Tetszik az oldal!
Minden tisztelet Mudra Edináé na+ persze Kovié! -
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz