gandalf82

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 241-250 / 293
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: nyugdijas-party #1910416
    gandalf82
    Felhasználó

      Hogyan lehet a DosEmunak megmondani, hogy svga kártyám van?
      probáltam a vgaon-t de azt írja ki, hogy nem feltérképezett a vga bios.

      Segítsetek…

      Hozzászólás: Unreal Tournament – Help me! #1925830
      gandalf82
      Felhasználó
        Hozzászólás: nyugdijas-party #1910415
        gandalf82
        Felhasználó
          Hozzászólás: nyugdijas-party #1910414
          gandalf82
          Felhasználó
            Hozzászólás: Játékok probléma #1906598
            gandalf82
            Felhasználó

              hi

              Próbálom elindítani a Dosemu alatt a Stonekeep jázékot és folyamatosan azt írja, hogy VGA vagy SVGA mód kell neki…

              Hogyan tudom ezt beállítani?
              Mandrake 10.0
              Dosemu 1.2.1 (source-bol)
              Geforce 4 MX 440 64 Mb

              Hozzászólás: Unreal Tournament – Help me! #1925829
              gandalf82
              Felhasználó

                Próbáltam, és az eredmény ugyanaz…
                Furcsa, hogy csak ez nem indul el mert a quake 1-2-3, MOHAA szépen elfutnak….

                Hozzászólás: Unreal Tournament – Help me! #1925828
                gandalf82
                Felhasználó

                  Ma este kipróbálom, és holnap mondom az eredményt…

                  Hozzászólás: nyugdijas-party #1910412
                  gandalf82
                  Felhasználó

                    Látom itt tesztelgetitek a régi dosos játékokat, nekem is problémám van eggyel..
                    A régi Interplay-es Stonekeep elnevezésü játék még eredeti(6.22) dos alatt sem akar nekem futni(valószínüleg nem támogatja a Geforce 4 kártyámat 😀 ).
                    Melyik Dosemuval próbálkozzak?

                    Hozzászólás: Unreal Tournament – Help me! #1925824
                    gandalf82
                    Felhasználó

                      Log: Log file open, Tue Apr 20 17:37:11 2004
                      Init: Name subsystem initialized
                      Init: Version: 436
                      Init: Compiled: Oct 30 2000 11:53:24
                      Init: Command line: -log
                      Init: Base directory:
                      Init: Character set: ANSI
                      Log: Bound to Engine.so
                      Log: Bound to Core.so
                      Init: Object subsystem initialized
                      Init: CPU Speed=853.162918 MHz
                      Init: Unreal engine initialized
                      Log: Bound to SDLDrv.so
                      Init: Joystick [0] : Unknown Joystick
                      Init: SDLClient initialized.
                      Log: Bound to Render.so
                      Init: Lighting subsystem initialized
                      Init: Rendering initialized
                      Log: LoadMap: Entry
                      Log: Bound to Fire.so
                      Log: Case-insensitive search: Botpack -] ..SystemBotPack.u
                      Log: Bound to IpDrv.so
                      Critical: appError called:
                      Critical: Class Actor Member Owner problem: Script=48 C++=52
                      Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
                      Exit: Executing USDLClient::ShutdownAfterError
                      Exit: Exiting.
                      Uninitialized: Name subsystem shut down
                      Uninitialized: Log file closed, Tue Apr 20 17:37:20 2004

                      Amit csak kértek, csak sikerüljön megoldani…

                      Hozzászólás: Egy kezdõ kérdése(i) #1933431
                      gandalf82
                      Felhasználó

                        Kempelen: Igen, tudnék róla. De közben magátol megoldódott a dolog, tegnap visszaraktam „nvidia”-ra és fut szépen, csak a framebuffer konzolt nem tudom használni…

                      10 bejegyzés megtekintése - 241-250 / 293