Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Hogyan lehet a DosEmunak megmondani, hogy svga kártyám van?
probáltam a vgaon-t de azt írja ki, hogy nem feltérképezett a vga bios.Segítsetek…
hi
Próbálom elindítani a Dosemu alatt a Stonekeep jázékot és folyamatosan azt írja, hogy VGA vagy SVGA mód kell neki…
Hogyan tudom ezt beállítani?
Mandrake 10.0
Dosemu 1.2.1 (source-bol)
Geforce 4 MX 440 64 MbPróbáltam, és az eredmény ugyanaz…
Furcsa, hogy csak ez nem indul el mert a quake 1-2-3, MOHAA szépen elfutnak….Ma este kipróbálom, és holnap mondom az eredményt…
Látom itt tesztelgetitek a régi dosos játékokat, nekem is problémám van eggyel..
A régi Interplay-es Stonekeep elnevezésü játék még eredeti(6.22) dos alatt sem akar nekem futni(valószínüleg nem támogatja a Geforce 4 kártyámat 😀 ).
Melyik Dosemuval próbálkozzak?Log: Log file open, Tue Apr 20 17:37:11 2004
Init: Name subsystem initialized
Init: Version: 436
Init: Compiled: Oct 30 2000 11:53:24
Init: Command line: -log
Init: Base directory:
Init: Character set: ANSI
Log: Bound to Engine.so
Log: Bound to Core.so
Init: Object subsystem initialized
Init: CPU Speed=853.162918 MHz
Init: Unreal engine initialized
Log: Bound to SDLDrv.so
Init: Joystick [0] : Unknown Joystick
Init: SDLClient initialized.
Log: Bound to Render.so
Init: Lighting subsystem initialized
Init: Rendering initialized
Log: LoadMap: Entry
Log: Bound to Fire.so
Log: Case-insensitive search: Botpack -] ..SystemBotPack.u
Log: Bound to IpDrv.so
Critical: appError called:
Critical: Class Actor Member Owner problem: Script=48 C++=52
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Exit: Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Exit: Exiting.
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, Tue Apr 20 17:37:20 2004Amit csak kértek, csak sikerüljön megoldani…
Kempelen: Igen, tudnék róla. De közben magátol megoldódott a dolog, tegnap visszaraktam „nvidia”-ra és fut szépen, csak a framebuffer konzolt nem tudom használni…
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz