Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Legalább 2 vagy 3 topicban a téma töviröl hegyire végigtárgyalva. Használd a fórum keresöt. Amugy én is a valknutot javaslom, 1-2 perc alatt használatba veheted ha használtad már a DC++ -t.
Majd csak lesz egy rendes linux verzio is…bar az az erzesem, hogy skype-eknal nem a linux a fo csapasirany.
[align=right][snapback]112478[/snapback][/align]Az a skype ugyanaz a skype mint windowsra.
teamspeak is van, talan probald meg azzal, az nalam tokeletesen
ment Linuxon (most nem használom)
ha azzal se jó a hang akkor a hangbemeneted zajos, vagy nem jó bemenet
van választva, esetleg foglalja valami a bemenetet.
kapcsold be a microphone boost-ot ha van olyanodse az UT, se az nfsu2 nem fog vele menni normálisan 🙁
szvsz ezekhez minimum 1.8 körüli gép kellCsupán.
Másoknak 46-48 kbyte-val kell megelégedni, szal… 🙂
Amúgy megnézem a changelog-ot, de a final-t fogom csak leszedni szerintem.GeoIP
A DC++-ban is ez lett implementálva az ország meghatározására ip cimböl. (újabb verziók)Ez a topic mit keres egy Linux fórumon? (legalábbis a legutolso post-ig)
Nézd meg, hogy nem a régi kernel moduljait akarja-e a rendszer behúzni… Persze ha tiltottad a modulokat és mindent fixen a kernelbe raktál, akkor nem lehet ez!!! Lehet olyat is beforgattál, ami nem jó vagy függõsége van…A frame buffer passz, nem nagyon vacakoltam még vele…
[align=right][snapback]108764[/snapback][/align]Nem tud kernelt forgatni szerintem, mondta h. Slax-ot használ, nem Slackware-t. Egy teljesen kezdötöl nem vártam volna h. fel tudja telepiteni (vagy inkább belöni) aztán láttam h. slax.
Dehogy OFF. Ez a jó téma ám… ! 🙂 HL2 / DIII / NFS:UG2 fut neked alatta? :blink:
[align=right][snapback]111042[/snapback][/align]NFSU2 nem garantált (de rövidesen elérhetö lesz, lévén hogy mekkora sulya van)
HL2 hivatalosan támogatott, tehát futnia kell, Doom3-ból pedig van
valódi Linuxos változat, tehát nem kell hozzá semmi.
Van már egypár ilyen game, szerencsére.Hmmm…. Kösz, ez jó ötletnek tûnik, este kiprószálom….
A képernyõfelbontással pedig félreértés van. A monitor+minden _bírja_ a 1024×768-at, ezért az X arra áll be. De én azt akrom, hogy ettõl függetlenül, valami rc-, vagy konfig-fájlból olvasva, az _xdm_ (kdm) mégis 800×600-zal induljon.
[align=right][snapback]111788[/snapback][/align]Modes „800×600” „640×480”
gondolom most ott az 1024 is.
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz