Jedite

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 101-110 / 492
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Jedite
    Felhasználó

      Hi!

      Szerintem a csatolásnál, vagy a beállított umasknál lehet a gond…
      Idézet a man mountból, iso9660 részbõl:

      Code:
      mode=value

         For non-Rock Ridge volumes, give all files the indicated mode. (Default: read permission for everybody.) …

      Azaz ez az alapbeállítás, amíg meg nem változtatod.

      Ez is érdekes!
      Majd kiprószálom

      Jedite
      Felhasználó

        cd-re íráskor kérheted a jogosultságok mellõzését – megõrzését k3b-vel
        ugyebár cd-rõl másoláskor is, pl mc-vel
        krusaderrel szintúgy

        ha olyan mappába másolod krusaderrel, ami chown Jedite, tehát fullkontrollod van benne, term Jedite névvel, akkor is elõjön?

        Hozzászólás: Wine fullscreen #1960704
        Jedite
        Felhasználó

          Köszi a segítségeket.

          A portolás meg nem rossz. Csak nem ingyé van (kivéve ami igen).

          Hozzászólás: Wine fullscreen #1960701
          Jedite
          Felhasználó

            egérkezelésnél 1ébként megpróbálkozhatsz a dga fabrikálásával, szintén a wineconfigban

            Nem valami bíztató hírek.
            😕

            A dga-t prószáltam és csak annyi, hogy a játék ablakából nem tud szabadulni az egér amíg ki nem lépek. De ugyanúgy ratyi az egér. Csak azaz érdekes, hogy fps-nél meg nincs ilyen gond az egérrel (még szerencse).

            Azt a kikommentezést, meg majd kiprószálom-
            Ja és ha nekem az X 1152×864-ben fut, remélem nem akkora felbontásba próbálja majd a játékot indítani.

            Hozzászólás: Slackware rocks! #1933958
            Jedite
            Felhasználó

              Nem értelek Gege.

              Az ami itt van a csomagkezelésekben verseny ebyáltalán nem baj. Ez egészséges, hiszen nincs tétje. Mindenki tanul mindenkitõl. Nincs piaci nyereség tényezõ amiért hajtani kéne. (még szerencse)

              Ha valami nincs meg tgz csomiban tedd fel forrásból!

              vagy más csomiból, rpm, vagy deb.

              De én idáig mindent, ami kellett, megtaláltam a linuxpackages.net-en.

              Nekem egyébként bejön a csomagkezelése. Nem nyafog semmi hülye függõség miatt.

              Hozzászólás: Rettenetes hang #1959934
              Jedite
              Felhasználó

                Sztem is nem a csomag a hiba.

                Hanem a kapkodás, a fejetlenség. Olyan szarvashibák amik más disztrókban meg sem fordulnak pl:
                Mandrake+LG CD-ROM=kampec
                és még sorolhatnánk.

                Hozzászólás: Rettenetes hang #1959925
                Jedite
                Felhasználó

                  ha kde-t hasznalsz, akkor az arts-ot lodd ki.
                  (szubjektiv velemeny: hasznalj vmi rendes linuxot, mert a redhat/fedora, mandrake, suse sajnos mar nemszamit annak)

                  Milyen igaz!

                  A bannerekbõl itélve ugyanarra a disztróra gondolunk.
                  😀 😀 😀

                  Hozzászólás: path szerkesztése #1959919
                  Jedite
                  Felhasználó

                    jobban jársz ha a:

                    /etc/profiles file-ba teszed

                    mert az mindenfelhasználóra érvényes.

                    Míg az elõzõ javaslat, csak az adott felhasználóra

                    Hozzászólás: doom3: megalol #1959209
                    Jedite
                    Felhasználó

                      thank you BILL 🙂

                      Ja 👿 👿 👿 👿 👿

                      Példaként még ide mondható, hogy meg lehet nézni hány éven keresztül használták a fejlesztõk a quake3 engine-jét.

                      Gondolom mondani sem kell, hogy OpenGL-ben készült

                      Hozzászólás: doom3: megalol #1959207
                      Jedite
                      Felhasználó

                        kkrieg?

                        jó poén.
                        90 kbyte azt 512 ram kell neki meg ilyesmi.
                        Nállam el sem indult.

                        Ezért én a DirectX marhaságot tartom felelõsnek.

                        A játékkészítõk is inkább a Direct3D-t használják, hogy gyorsabban kidobják a láma játékaik (tisztelet a kivétlnek) Az nem baj hogy felzabálja a gépet a cucc, meg nem használja ki tökéletesen a hardwaret. A lényeg hogy minnél nagyobb legyen a haszon. ettõl már vérben forog néha a szemem.

                        Bezegg az OpenGL!

                      10 bejegyzés megtekintése - 101-110 / 492