Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Hi!
Szerintem a csatolásnál, vagy a beállított umasknál lehet a gond…
Idézet a man mountból, iso9660 részbõl:Code:mode=valueFor non-Rock Ridge volumes, give all files the indicated mode. (Default: read permission for everybody.) …
Azaz ez az alapbeállítás, amíg meg nem változtatod.
Ez is érdekes!
Majd kiprószálomcd-re íráskor kérheted a jogosultságok mellõzését – megõrzését k3b-vel
ugyebár cd-rõl másoláskor is, pl mc-vel
krusaderrel szintúgyha olyan mappába másolod krusaderrel, ami chown Jedite, tehát fullkontrollod van benne, term Jedite névvel, akkor is elõjön?
Köszi a segítségeket.
A portolás meg nem rossz. Csak nem ingyé van (kivéve ami igen).
egérkezelésnél 1ébként megpróbálkozhatsz a dga fabrikálásával, szintén a wineconfigban
Nem valami bíztató hírek.
😕A dga-t prószáltam és csak annyi, hogy a játék ablakából nem tud szabadulni az egér amíg ki nem lépek. De ugyanúgy ratyi az egér. Csak azaz érdekes, hogy fps-nél meg nincs ilyen gond az egérrel (még szerencse).
Azt a kikommentezést, meg majd kiprószálom-
Ja és ha nekem az X 1152×864-ben fut, remélem nem akkora felbontásba próbálja majd a játékot indítani.Nem értelek Gege.
Az ami itt van a csomagkezelésekben verseny ebyáltalán nem baj. Ez egészséges, hiszen nincs tétje. Mindenki tanul mindenkitõl. Nincs piaci nyereség tényezõ amiért hajtani kéne. (még szerencse)
Ha valami nincs meg tgz csomiban tedd fel forrásból!
vagy más csomiból, rpm, vagy deb.
De én idáig mindent, ami kellett, megtaláltam a linuxpackages.net-en.
Nekem egyébként bejön a csomagkezelése. Nem nyafog semmi hülye függõség miatt.
Sztem is nem a csomag a hiba.
Hanem a kapkodás, a fejetlenség. Olyan szarvashibák amik más disztrókban meg sem fordulnak pl:
Mandrake+LG CD-ROM=kampec
és még sorolhatnánk.ha kde-t hasznalsz, akkor az arts-ot lodd ki.
(szubjektiv velemeny: hasznalj vmi rendes linuxot, mert a redhat/fedora, mandrake, suse sajnos mar nemszamit annak)Milyen igaz!
A bannerekbõl itélve ugyanarra a disztróra gondolunk.
😀 😀 😀jobban jársz ha a:
/etc/profiles file-ba teszed
mert az mindenfelhasználóra érvényes.
Míg az elõzõ javaslat, csak az adott felhasználóra
thank you BILL 🙂
Ja 👿 👿 👿 👿 👿
Példaként még ide mondható, hogy meg lehet nézni hány éven keresztül használták a fejlesztõk a quake3 engine-jét.
Gondolom mondani sem kell, hogy OpenGL-ben készült
kkrieg?
jó poén.
90 kbyte azt 512 ram kell neki meg ilyesmi.
Nállam el sem indult.Ezért én a DirectX marhaságot tartom felelõsnek.
A játékkészítõk is inkább a Direct3D-t használják, hogy gyorsabban kidobják a láma játékaik (tisztelet a kivétlnek) Az nem baj hogy felzabálja a gépet a cucc, meg nem használja ki tökéletesen a hardwaret. A lényeg hogy minnél nagyobb legyen a haszon. ettõl már vérben forog néha a szemem.
Bezegg az OpenGL!
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz