Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
kerlek zoltan22, segits mar egy kicsit… legalabb nezd meg a kodot, hogy jo-e! a kiiratasos resz nelkul hibatlanul lefordul, de lehet hogy van benne hiba, mert ugye a „sum”-ot igy onmagaban nem lehet kiiratni, ezt valahogy tombositeni kellene… hadd legyek mar okosabb, vegre legyen meg… ez mar tenyleg csak par aprosag…
bocs a zavarasert. a „sum”-ra kiiratasnal valahogy tombkent kellene hivatkozni, nem? vagy hogy van ez? valami nem jol definialt a kodban? hol a hiba?
bocs a zavarasert. a „sum”-ra kiiratasnal valahogy tombkent kellene hivatkozni, nem? vagy hogy van ez? valami nem jol definialt a kodban? hol a hiba?
termeszetesen i. a
Code:ikimenete valamiert I.
termeszetesen i. a
Code:ikimenete valamiert I.
kedves zoltan22, valahogy igy gondoltam az egeszet (de nyilvan valami hibas benne, mondjuk a „kiiratas” resz nelkul hibatlanul lefordul…)
Code:#include
#include
#include
#include
#includeusing namespace std;
const float M_2PIf = 6.283185307179586476925286766559f;
const float M_PIf = 3.141592653589793238462643383279f;/* —————–RANDOM_GENERATOR——————————- */
float rand(float min, float max)
{
return min + (max – min) * rand() / (float)RAND_MAX;
}
/*——————————————————————*/struct vektor {
float x,y,z;
};/* ——————MATRIX_CLASS———————————–*/
class Matrix {private:
float tomb[3][3];public:
void init(vektor &a){tomb[0][0] = a.x * a.x;
tomb[0][1] = a.x * a.y;
tomb[0][2] = a.x * a.z;
tomb[1][0] = a.y * a.x;
tomb[1][1] = a.y * a.y;
tomb[1][2] = a.y * a.z;
tomb[2][0] = a.z * a.x;
tomb[2][1] = a.z * a.y;
tomb[2][2] = a.z * a.z;
}Matrix &operator +=(Matrix m){
int k,l;
for(k=0; k<3; k++)
for(l=0; l<3; l++)
tomb[k][l] += m.tomb[k][l];
return *this;
}Matrix &operator/=(float c){
int k,l;
for(k=0; k<3; k++)
for(l=0; l<3; l++)
tomb[k][l] /= c;
return *this;
}};
/* ——————————————————————– */
int main() {
int i,j;
vektor tar[5];
for (i = 0;i<5;i++) {
float phi = rand(0.0f, M_2PIf);
float costheta = rand(-1.0f, 1.0f);
float x = 1.0f * sqrtf(1-costheta*costheta) * cosf(phi);
float y = 1.0f * sqrtf(1-costheta*costheta) * sinf(phi);
float z = 1.0f * costheta;tar[I].x = x;
tar[I].y = y;
tar[I].z = z;}
Matrix m[5];
for (i=0;i<5;i++) {
m[I].init(tar[I]);
}Matrix sum = m[0];
for (i=0;i<5;i++) {
sum += m[I];
}
sum /= 5;
// kiiratas
for(i=0;i<3;i++)
{
printf ("n");
for (j=0;j<3;j++)
{
printf (valami[I][j]);
}
}return 0;
}[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
kedves zoltan22, valahogy igy gondoltam az egeszet (de nyilvan valami hibas benne, mondjuk a „kiiratas” resz nelkul hibatlanul lefordul…)
Code:#include
#include
#include
#include
#includeusing namespace std;
const float M_2PIf = 6.283185307179586476925286766559f;
const float M_PIf = 3.141592653589793238462643383279f;/* —————–RANDOM_GENERATOR——————————- */
float rand(float min, float max)
{
return min + (max – min) * rand() / (float)RAND_MAX;
}
/*——————————————————————*/struct vektor {
float x,y,z;
};/* ——————MATRIX_CLASS———————————–*/
class Matrix {private:
float tomb[3][3];public:
void init(vektor &a){tomb[0][0] = a.x * a.x;
tomb[0][1] = a.x * a.y;
tomb[0][2] = a.x * a.z;
tomb[1][0] = a.y * a.x;
tomb[1][1] = a.y * a.y;
tomb[1][2] = a.y * a.z;
tomb[2][0] = a.z * a.x;
tomb[2][1] = a.z * a.y;
tomb[2][2] = a.z * a.z;
}Matrix &operator +=(Matrix m){
int k,l;
for(k=0; k<3; k++)
for(l=0; l<3; l++)
tomb[k][l] += m.tomb[k][l];
return *this;
}Matrix &operator/=(float c){
int k,l;
for(k=0; k<3; k++)
for(l=0; l<3; l++)
tomb[k][l] /= c;
return *this;
}};
/* ——————————————————————– */
int main() {
int i,j;
vektor tar[5];
for (i = 0;i<5;i++) {
float phi = rand(0.0f, M_2PIf);
float costheta = rand(-1.0f, 1.0f);
float x = 1.0f * sqrtf(1-costheta*costheta) * cosf(phi);
float y = 1.0f * sqrtf(1-costheta*costheta) * sinf(phi);
float z = 1.0f * costheta;tar[I].x = x;
tar[I].y = y;
tar[I].z = z;}
Matrix m[5];
for (i=0;i<5;i++) {
m[I].init(tar[I]);
}Matrix sum = m[0];
for (i=0;i<5;i++) {
sum += m[I];
}
sum /= 5;
// kiiratas
for(i=0;i<3;i++)
{
printf ("n");
for (j=0;j<3;j++)
{
printf (valami[I][j]);
}
}return 0;
}[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
zoltan22, segits mar egy kicsit. itt senki sem tudja a dolgot…
azzal nyilvan baj van ha igy akarom kiiratni:
Code:cout << sum << endl;zoltan22, segits mar egy kicsit. itt senki sem tudja a dolgot…
azzal nyilvan baj van ha igy akarom kiiratni:
Code:cout << sum << endl;aha. jo, ez oke. en probaltam mar a standard cout << valami << endl; kiiratast, de ennel hibat ir ki… ezert kellene zoltan22 kollega!
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz