Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Hát én is remélem… De gondolom ha a gyökér nem lenne akkor nagy bajok lennének… Vagy ezt honnan lehet észrevenni???
Amikor update-elni akartam, akkor nem ment a dolog, mert valami /root/.synaptic cuccot nem talált.
sudo mkdir /root után működik a dolog.Hát én is remélem… De gondolom ha a gyökér nem lenne akkor nagy bajok lennének… Vagy ezt honnan lehet észrevenni???
Amikor update-elni akartam, akkor nem ment a dolog, mert valami /root/.synaptic cuccot nem talált.
sudo mkdir /root után működik a dolog.Ketfele installalasi lehetoseg van. Ez a sor
Code:add $ROOTSYS/bin to PATH and $ROOTSYS/lib to LD_LIBRARY_PATHaz 1.-ben van, en a 2.-ikat kovettem… Attol fuggetlenul kellene ez is
?
Az a vicces, hogy a libCore.so megvan.
Amugy az ldconfigot nem futtattam; nem tudom hogy az mi… Ezt hogy erdemes (milyen parameterekkel) futtatni itt?
Ketfele installalasi lehetoseg van. Ez a sor
Code:add $ROOTSYS/bin to PATH and $ROOTSYS/lib to LD_LIBRARY_PATHaz 1.-ben van, en a 2.-ikat kovettem… Attol fuggetlenul kellene ez is
?
Az a vicces, hogy a libCore.so megvan.
Amugy az ldconfigot nem futtattam; nem tudom hogy az mi… Ezt hogy erdemes (milyen parameterekkel) futtatni itt?
De az egyertelmu, csak nyilvan ez nem jo: /usr/local//bin/…
Mert ugye ilyen nincs, hogy ket slash. Csak ez lehet /usr/local/bin/…Szerintem csak ennyi a problema…
De az egyertelmu, csak nyilvan ez nem jo: /usr/local//bin/…
Mert ugye ilyen nincs, hogy ket slash. Csak ez lehet /usr/local/bin/…Szerintem csak ennyi a problema…
Ezzel a definialassal gondja van a forditonak:
Code:struct vector
{
float x, y, z;vector operator*(const vector &a, float c){
vector temp;
temp.x = a.x * c;
temp.y = a.y * c;
temp.z = a.z * c;
return(temp);
}vector operator*(float c, const vector &b){
vector temp;
temp.x = b.x * c;
temp.y = b.y * c;
temp.z = b.z * c;
return(temp);
}};
Mi ezzel a baj?
Ezzel a definialassal gondja van a forditonak:
Code:struct vector
{
float x, y, z;vector operator*(const vector &a, float c){
vector temp;
temp.x = a.x * c;
temp.y = a.y * c;
temp.z = a.z * c;
return(temp);
}vector operator*(float c, const vector &b){
vector temp;
temp.x = b.x * c;
temp.y = b.y * c;
temp.z = b.z * c;
return(temp);
}};
Mi ezzel a baj?
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz