Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Szia!
Half Life-ot nem játszottam még se win se linux alatt (linux alatt úgy tudom, csak emulátorral – Cedega vagy Wine – megy), de UT-t tudsz játszani 3D gyorsítás nélkül is, van beépítet software-es renderelés benne. Elég ronda (egy software-es rendereléstõl mit is várunk…), de játszható (én is software-es módban játszom ezen a gépen, és még így is szrrá verem az osztálytársaimat: 640x480x16, kétgombos, golyós egér:)))))) szóval a hardware nem minden). Na meg megpróbálhatod a sima unrealt is, elvileg (mivel a linuxos kliens az UT motorját használja) megy az is szoftveresen. Ezzel a két játékkal anno elég sokat játszottam, és nagyon jól el lehet velük lenni. Ezenfelül régebbi játékokat is kipróbálhatsz, dosemu-val ill. dosbox-al sok régi játék megy (szintén rengeteg idõt elrabló játékok: doom 1-2, dukenukem, vagy más kategóriákból: kyrandia, settlers, monkey island, prince, ultima underworld, stb.).
Amúgy ajánlom figyelmedbe a 3D gyorsítást nem igénylõ játékokat is, pl. Wesnoth (körökre osztot stratégia), csak ez nem éppen egy pörgõs játék. Ha pedig legközelebb új kártyát veszel a gépedbe, nvidia-t válaszd, egy GF 5xxx 10 ropiból kijön, és elfut rajtuk minden (csak nem legjobb grafikával).
Két éve egy fél nyarat játszotam dosemun futó játékokkal, programozás utáni kikapcsolódásként. Részben ezért is tértem át linuxra, ugyanis linuxon több dosos játék futott, mint winxp-n.
Másrészt, ha nem játszol annyit, akkor jobban megismerheted a szünet alat a linuxot.Wine-vel nem kell fatot raknod, hiszen a ‘C:’ gyökérkönyvtárat is a te linuxos partíciódról olvassa, a „~/.wine/drive_c” alól. A jogosultságok viszont valószínûleg nem fognak menni, kiv., ha wine azt is leemulálja neked, de valószínûleg azt nem tudja.
„biteltolásra” ezek nem azok? >
Amúgy szvsz a legegyszerûbb megoldás, hogy írsz egy rutint, ami átváltja a számot kettes/tizenhatos szr-be, meg vissza.http://hup.hu/node/23690
Nem szûnt meg, bár néha érdekes módon nem tölt be. Talán ez is a szerver túlterheltsége miatt lenne?Nem épp ezt csinálja a wine?
(windows api)Sany: az ipx/spx protokollok afaik pont novelles megvalósítás a hálózati/szállítási rétegre, a Novell NetWare hálózatokhoz. Olyan mint a Tcp/Ip, de pl. lényeges külömbség, hogy az ipx/spx minden hálózati kérést nyugtáz, ami nagyobb adatforgalomhoz vezet, viszont stabil hálózatot eredményez (tcp/ip csak a kezdõ- és végpontokban ellenõrzi az adatokat). Ezeket számtechen tanultam, szóval nem biztos, hogy mind úgy igaz, ahogy leírtam…
„Hát akkor megérdemlik…”
Mármint a fejlesztõk, hogy kapják a maileket?„
„Na, megnéztem pontosan a gépet: egy 486 (most egy szám ide vagy oda )”
Hát azért a 386 és a 486 között az egy szám elég jelentõs külömbséget takar. Mondjuk a 286-os és a 386-os között nagyobb volt a szakadék (286-os teljesen 16 bites, és ezért egyáltalán nem fut rajta pl. a linux:).Voice Chat-nak ott a TeamSpeak:)
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz