jzombi

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 291-300 / 391
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: Kocsma topik #1949104
    jzombi
    Felhasználó

      3. pontra amúgy a válasz: ellophatják könnyen a pendrive-ot, sok bizalmas infót megszerezhetnek, hiszen miután kihúzod, nem törli a ram tartalmát… Más kérdés, hogy esetleg a titkosítás lassítja…

      Hozzászólás: Kocsma topik #1949099
      jzombi
      Felhasználó

        „Vélemény? ;)”
        Te butus, a szuper Vistába nem kell majd ezt a 3 sort bepötyögni, mennyivel jobb lesz 😀
        Sõt mi több, automatikusan eltávolítja! Még a swapoff-ra sincs szükséged!

        Hozzászólás: Kocsma topik #1949072
        jzombi
        Felhasználó

          „Ennél sokkal gyorsabbak és felkészültebbek voltunk.
          (Gyuszk segítségével! 😉 )”
          Valóban, szép kis cikket írtál róla az itporton… Azér sztem a hup-ot nem elõztétek meg, bõ 3 órával hamarabb kinnvolt ott, igaz, azt szinte lehetetlen lenne:: (igaz mondjuk a huposban semmi teszt sincs róla).
          Viszont az ezen az oldalon, mármint az lf-en nincs kinn, tegnap mikor lefeküdtem jutott az eszembe, hogy jé itt még nincs is róla semmi :(. De sztem már felesleges lenne amúgy is kitenni, mindenki tud róla.

          Hozzászólás: (új!!) Desktop-verseny szavazás #2039838
          jzombi
          Felhasználó

            Na szavaztam én is. Ha mindenképp fizetõs, akkor legyen sztem 500 vagy max 1000 HUF, nekem ez zsebpénzbõl megy : (. De ha már nyereményeknél tartunk, talán kp helyett lehetne inkább tárgynyeremény (persze belépõt fizetni ahhoz is kell…). Mondjuk szvsz linuxos pólók, esetleg dobozos disztrik jók lennének nyereménynek. Ja, és a határidõ szerintem is legyen hosszú, vagy/és többfordulós is lehetne.
            Még egy vélemény: nem csak a screenshotot, hanem a config fájlokat is be lehetne gyûjteni…

            Hozzászólás: vicc #1922841
            jzombi
            Felhasználó

              Nemnyálaztam át az egész topicot, hogy ezt írta-e már valaki, a keresõben mindenesetre nem találtam:)
              http://www.adequacy.org/public/stories/2001.12.2.42056.2147.html

              Hozzászólás: Mennyire vagy hûséges? #2039467
              jzombi
              Felhasználó

                Másfél év Red Hat 9, UHU 1.1 szinte csak kipróbálás erejéig, most pedig Slackware 10.1…

                Hozzászólás: Quake4 topik #2036271
                jzombi
                Felhasználó

                  Hi!
                  Valakinek esetleg van tapasztalata a játék OSS-el való felélesztésére?
                  Ugyanis sajnos az nForce-os alaplaphoz az nvidia driver csak OSS-t tud, és nem lehet átállítani a frequency rate-et. 😡

                  Code:
                  —— OSS Sound Initialization ——
                  opened sound device ‘/dev/dsp’
                  ioctl SNDCTL_SYSINFO failed: Invalid argument
                  this ioctl is only available in OSS/Linux implementation. If you run OSS/Free, don’t bother.
                  WARNING: ioctl SNDCTL_DSP_SPEED failed to get the requested frequency 44100, got 48000
                  close sound device
                  WARNING: sound subsystem disabled
                  ————————————–
                  Hozzászólás: Quake4 topik #2036267
                  jzombi
                  Felhasználó

                    „ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu”
                    Igaz, akkor lehet, hogy még a 300as álomhatárt is überelném :).

                    Hozzászólás: Quake4 topik #2036265
                    jzombi
                    Felhasználó

                      folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220  rolleyes

                      DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:

                      Hozzászólás: Quake4 topik #2036262
                      jzombi
                      Felhasználó

                        egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.

                        Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.

                        ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.

                        Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…

                      10 bejegyzés megtekintése - 291-300 / 391