Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
3. pontra amúgy a válasz: ellophatják könnyen a pendrive-ot, sok bizalmas infót megszerezhetnek, hiszen miután kihúzod, nem törli a ram tartalmát… Más kérdés, hogy esetleg a titkosítás lassítja…
„Vélemény? ;)”
Te butus, a szuper Vistába nem kell majd ezt a 3 sort bepötyögni, mennyivel jobb lesz 😀
Sõt mi több, automatikusan eltávolítja! Még a swapoff-ra sincs szükséged!„Ennél sokkal gyorsabbak és felkészültebbek voltunk.
(Gyuszk segítségével! 😉 )”
Valóban, szép kis cikket írtál róla az itporton… Azér sztem a hup-ot nem elõztétek meg, bõ 3 órával hamarabb kinnvolt ott, igaz, azt szinte lehetetlen lenne:: (igaz mondjuk a huposban semmi teszt sincs róla).
Viszont az ezen az oldalon, mármint az lf-en nincs kinn, tegnap mikor lefeküdtem jutott az eszembe, hogy jé itt még nincs is róla semmi :(. De sztem már felesleges lenne amúgy is kitenni, mindenki tud róla.Na szavaztam én is. Ha mindenképp fizetõs, akkor legyen sztem 500 vagy max 1000 HUF, nekem ez zsebpénzbõl megy : (. De ha már nyereményeknél tartunk, talán kp helyett lehetne inkább tárgynyeremény (persze belépõt fizetni ahhoz is kell…). Mondjuk szvsz linuxos pólók, esetleg dobozos disztrik jók lennének nyereménynek. Ja, és a határidõ szerintem is legyen hosszú, vagy/és többfordulós is lehetne.
Még egy vélemény: nem csak a screenshotot, hanem a config fájlokat is be lehetne gyûjteni…Nemnyálaztam át az egész topicot, hogy ezt írta-e már valaki, a keresõben mindenesetre nem találtam:)
http://www.adequacy.org/public/stories/2001.12.2.42056.2147.htmlMásfél év Red Hat 9, UHU 1.1 szinte csak kipróbálás erejéig, most pedig Slackware 10.1…
Hi!
Valakinek esetleg van tapasztalata a játék OSS-el való felélesztésére?
Ugyanis sajnos az nForce-os alaplaphoz az nvidia driver csak OSS-t tud, és nem lehet átállítani a frequency rate-et. 😡Code:—— OSS Sound Initialization ——
opened sound device ‘/dev/dsp’
ioctl SNDCTL_SYSINFO failed: Invalid argument
this ioctl is only available in OSS/Linux implementation. If you run OSS/Free, don’t bother.
WARNING: ioctl SNDCTL_DSP_SPEED failed to get the requested frequency 44100, got 48000
close sound device
WARNING: sound subsystem disabled
————————————–„ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu”
Igaz, akkor lehet, hogy még a 300as álomhatárt is überelném :).folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220 rolleyes
DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:
egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.
Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.
ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.
Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz