Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Hi Lugosi!
Nem láma dolog az a gui. Egyáltalán nem. Csak a nagy arcú emberek szokták azt kiabálni hogy anélkül minden jobb stb. Enélkül biztos nem nem linuxoznék annyit. Szeretem a kényelmet stb..
Hi akárki!
az uhu – supporton és infón én már megreklamáltam vagy kétszer amit írtál, de csak annyit mondtak , hogy J
hi Népek!
Még egy: nagyon biztosnak érzem azt a sejtésem , hogy a mikrofosnak így-úgy akármilyen szinten de köze van akármelyik slapper-variánshoz…. 🙁 Ezt leginkább Csaba-adminnak ‘üzenem’ a „A kizárólagosságra való gusztustalan törekvés” megjegyzésének kiegészítéseként.
Biztosnak érzem ezt a sejtést…. nagyon biztosnak….. 🙁 🙁 🙁kovi,debrecen
Hi N
szili:
még egy csepp, bár már lejárt lemez(egy hétig nem voltam világháló közelében)a direct renderinggel, vigyázni, mert az osd-t vagy feliratot fizikailag belekeveri a képbe és a dekódoló algoritmus szépen elmoshatja és mozgathatja azokat!! Feliratoknál kifejezetten kellemetlen, mert a következõ felirat egy nagy fehéres pacára kerül fel…. Még fullscreenben is…. 🙁
Ui: a winmodem az cumi…..
kovi,debrecenMég a másolt starc.cd is megy a winex-el. Nincs helyezd be a cd-t üzenet 🙂 . Viszont egy atom gépen is lassabb mint a winfos-változat egy p1-en. Néha úgy ötpercenként szaggatósra veszi a figurát egy pár másodpercre. Kellemetlen, de játszható. A home/user/transgaming/configban állítsd be a screen módot no fullscreen-640X480 – ra , ez segít valamennyit.
kovi, debrecen
A jedi knight sztem azért megy jól , mert a winex imádja a quake3 grafikus enginet. Szal f@szán megy a wolf3 is stb. Na de az már rejtély hogy a diablo 1 miért nem fut… Pedig az egyik dobozos progiaim egyike…. Meg az is gáz, tudjátok, hogy ha egy progi a cd audiosávjait is használná(pl incubation) akkor úgy 80% az esély rá hogy nem fog futni… Na de mindegy jó hogy van , mert már írtam, hogy ekkora szöget még nem vertek a mikrofos koporsójába. Ja a winex21-rõl beszéltem. Remélem eljutok odáig még ezen a héten, hogy a 22-t kiprószáljam. Meg amikor uhu alatt próbáltam a cd kezelése egy kicsit nyûgös volt, 2 nap alatt tudtam megoldani hogy menjen automount mellett. Sztem nem szereti az automountert.
Ui:
próbálgatásaink során néztük az ut2003-t (tudom hogy van natív verzió de nekem nincs meg és letölteni sem tudom) winex-el. 1. Unreal.ini vagy épp a Default.ini-t módosítva opengl-meghajtóra(ami egyébként ott figyel a system dirben ennek ellenére nem lehet átváltani rá menübõl ha jól láttam) és ezek után nem fut. Nincs hibakód, semmi csak egy drop. Pedig a gl-beállításokat a két file-ben lecsontoztuk. D3D-rõl inkább nem is szólok. Ja ! Láttátok, benne van (ut2003) az xbox antialiasing kapcsoló is…. 🙁kovi,debrecen
háj vendég1!
Na asszem a doomos problémát én úgy oldottam meg , hogy:
– egyfelõl a mezei doom dosemu-val fut de ez enyhén szólva lassú és élvezhetetlen lesz
-másfelõl letöltöd x helyrõl az y verziós doomlegacyt és winex-el elindítod opengl-el…. Nem tudom láttad-e már de ezzel az ingyenkiegészítõvel az unreal fényeit próbálja meg utánozni, és egy kicsit szebbek a textúrák(azért csodát ne várj). Pluszba lehet ugrani, célozni(valódi célzás, nem csak a célzószög változik) stb.Hmm, érdekes:
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz