Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
root:/home/pomm# modprobe lirc_gpio
/lib/modules/2.4.24-7/kernel/3rdparty/lirc/lirc_gpio.o: init_module: Invalid request code
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ parameters.
You may find more information in syslog or the output from dmesg
/lib/modules/2.4.24-7/kernel/3rdparty/lirc/lirc_gpio.o: insmod /lib/modules/2.4.24-7/kernel/3rdparty/lirc/lirc_gpio.o failed
/lib/modules/2.4.24-7/misc/lirc_gpio.o: init_module: Invalid request code
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ parameters.
You may find more information in syslog or the output from dmesg
/lib/modules/2.4.24-7/misc/lirc_gpio.o: insmod /lib/modules/2.4.24-7/misc/lirc_gpio.o failed
/lib/modules/2.4.24-7/misc/lirc_gpio.o: insmod lirc_gpio failed
🙄❓ ok, ráállok a problémára, ha találok vmit írok
root:/home/pomm# modprobe lircd
modprobe: Can’t locate module lircdA vezpultban a moduloknál a lirc ( erdeti uhu-s ) nincs betöltve. Tehát nem akadhat. Lsmod-ra nem ír lirc-et. Miért nem tudja akkor betölteni? 😆
a probléma abban gyökerezik, hogy nincs olyan module, hogy lircd 🙂 próbáld ezt:
modprobe lirc_gpio
node, addig is amíg lesz idõm arra, hogy vhogy írjak ( v. fordítsak) egy tutorial, az autókhoz ismerkedjetek meg a yafray-el, ami egy raytracer szintén beépítve a blenderbe, elõnye, hogy szebbek lesznek a renderelések, hátránya, hogy tovább tart a renderelés mint a blender internal renderével… na de ahhoz, hogy mûködjön le kell szedni ezt:
http://www.coala.uniovi.es/~jandro/noname/…-0.0.6-2.tar.gz
és fel kell telepíteni… és ilyen szép képeket lehet majd renderelni :
http://blender.uw.hu/anyagok.jpg
(ehhez, hogy lássátok, hogy milyen jellemzõik vannak az anyagoknak feltöltöttem egy .blend file-t is, az innen elérhetõ:
http://blender.uw.hu/anyagok.blend )ezek az anyagok egyébként autómodellezésnél jól fognak jönni … (üveg, metálpiros, metálfekete 🙂 na jó mondjuk lehet még rajtuk csiszolni )
helyesbítek a hserver nem kell, de a „sesinetd” parancsot futtatni kell, na üdv
ps: mondtam én, hogy egyszerûbb a blender 🙂
Hello MM!
Ezt a verziot(cd1_6.1.208/hfs-6.1.208-linux7.tar.gz) felraktam, es ezt irja ki:
root@taylor:/usr/hfs6.1/bin# ./houdini
./houdini: error while loading shared libraries: libHoudiniDEVICE.so: cannot open shared object file: No such file or directorytaylor@taylor:/usr/hfs6.1/bin$ ./houdini
./houdini: error while loading shared libraries: libHoudiniDEVICE.so: cannot open shared object file: No such file or directorySzoval ott akadtam el, hogy hol kell elinditani.
Udv es kosz: FL
/usr/hfs6.1/-ben add ki ezt a parancsot:
source houdini_setup_bash
és utána valszeg még szüksége lesz valamir, asszem van a bin-ben egy olyan hogy hserver azt futtatni kell aztán talán utána menni fog
Hali!
Kipróbáltam a tutoriált, de nekem nem megy… Biztos velem van a gond, mert eddig senki sem szólt érte… Azért leírom:
Ha kijelölöm mondjug GUS szemét, és utánna zínt akarok beállítani neki, akkor mindíg MINDENNEK olyan lesz a színe, mint amit csak a szemre állítottam be… Mi lehet a gond? Már vagy 3 szor nekiálltam az elejérõl, de semmi… 🙁
Tehát kijelölöm a szemet (vagy a gombot, mindegy), és eddig a test kekszszerû volt. eállítom a szemnek a csokit, erre minden csokis lessz… 🙂1: új material-t adtál hozzá vagy, a réginél váltottál csak színt? lehet, hogy uaz a material maradt meg és az a baj
2: editmode-ban adtad hozzá a szemeket és akkor az is gus testének a része lett… ha ezek nem akkor most így hirtelen nincs más 5letemde tipp, hogy próbáld ki,hogy két kockát raksz le és azoknak próbálod a materialját különbözõre állítani, így gyorsabban rájössz hol a hiba (sztem ott, hogy a szemeket is akkor adtad hozzá mikor editmode-ban voltál, és akkor gus testével együtt kezeli azokat is)
Hello MM!
Mindenekelott szeretnem megkoszonni a blender tutorialt.
Asszem, Neked koszonhetoen megkedveltem a Blendert…„kipróbáltam a houdini-t”
A Houdini-t Uhu 1.1.1 ala raktad fel? Ha igen, milyen trukkel?
A masik kerdesem, hogy mondjuk egy auto(mondjuk a VW marka vmelyik tipusara gondoltam, mert azoknak a legegyszerubb a formatervuk) 3d kepet meg tudod csinalni Blenderrel tutorialban? Persze csak ha nem tul nehez.
Udv es kosz: FL
én is ezzel kacsintgatok most szal vmikor sztem lesz vmi tuto, de azt biztos, hogy nem fogom ennyire lépésrõl lépésre, mert az kicsit hosszasabb meló, de azokat a dolgokat amik kellenek hozzá azokat le fogom írni szal vmi lesz :))
houdini: azóta leszedtem, 1ébként uhu1.1re raktam fel hol akadtál el ? ( innen szedtem le a telepítõt: http://sidefx.vislab.usyd.edu.au/cd1_6.1.2…8-linux7.tar.gz )
tedd fel csomagból
mivel továbbra sem tudom mire jó ez a file, vagy honnan szedted le ezért itt egy link, ebben a csomagban van zping, zserver… amikrõl foglamam sincs mire jó viszont valszeg kevesebb gondod lesz a telepítésével:
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz