Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Nem itt tárolja a kde alatt tárolt témát: /usr/share/themes/default
Hanem itt: /usr/share/themes/BluecurveAz biztos, hogy bluecurve nincs egyetlenegy file-ban sem a home dir alatt. Csak egy olyan file van ami .gtk-val kezdõdik: .gtkrc-1.2-gnome2 ,de ez már a saját témára volt átírva. Persze gnome alatt is be van állítva a kívánt téma. A gnome konfigurációszerkesztõben a gtk-key-theme is át van állítva. Valamit csak betölthet, hogy nem a default témát adja alapból? 🙄 Persze gnome-settings daemon-t nem látok a futó démonok között.
Nem szeretném a kívánt témát átnevezni Bluecurve névre 🙂
Már június van és a honlap változatlan 🙁
Ez a gv4l meg van uhu csomagban az ubk.uhulinux.hu-n. Egy baja van, a hang elcsúszik…. 🙁
Mit is tud pontosan ez a patch? A honlapján nincs leítás….
A baj ezzel az egésszel az, hogy mindent belerakok a kernelbe amit csak lehet, de az uhu indítását teljesen át kell variálni. Vagy hagyjátok, hogy rengeteg hibaüzenet érkezzen?
Egyébként régen még a 2.6 bétánál sokat forgattam ezt a kernelt, így hamar beállítom, de millió opció van és az ember felejt, mindig elolvasni mi mire való az elég fárasztó. Tudjátok a network résznél mennyi almenü és beállítás van… 🙂
Az elõbbi link nem mûködik, nem csak azért mert az ftp el van írva… De azért utánakeresek! 🙂
Fölraktam ezt a legújabb kernelt, kis gondom van a hanggal és a szenzorokkal, de biztos könnyedén megoldható. A tv, internet, és 3d is megy.
Nézd meg ezt a site-ot:
Ez tartalmaz ablakkinézetet, superkaramba témákat stb kde-hez, hogy hasonlóan nézzen ki mint a mac osx.
1, Létrehozod az új partíciót, swap nem kell
2, Föltelepíted az új partícióra a létezõ swap-pal
3, Boot managert nem telepítesz, hagyod az eddigit
4, A grub-ot beállítod az új linux-nak megfelelõenMindegyiket kicsit másképp kell, pl.:
Code:title Mandrake 10.0root (hd0,4)
kernel (hd0,4)/boot/vmlinuz root=/dev/hda5
initrd (hd0,4)/boot/initrd.img
Az elõbbit a /boot/grub/menu.lst -be kell írni.
viszont ha minden igényr külön-külön reagálnak a fejlesztõk akkor meghülyülnek.
az egyéni meglátásom, hogy most alakul ki, hogy õk hogyan tartják a kapcsolatot velünk felhasználókkal, és ne várjunk support és ügyfélszolgálatos profizmust egy programozótól, vagy egy rendszermérnöktõl.Az, hogy egyáltalán frissítsék a weblapjukat három hónap után, az nem „ügyfélszolgálati profizmus”! Egy profi cikk is megvan, azaz meglenne max néhány óra alatt. Arról ne is beszéljünk, hogy a tudásbázisuk milyen gyenge…
Laca, én nem nagyon értek ehez, de a firewall ugye be van állítva?
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz