Hozzászólások
-
SzerzőBejegyzés
-
Megelőztek…
De nekem úgy tűnik, hogy sehogy. Persze kérdés mennyi időre kaptad kölcsön (a rokonoknak kölcsönadott dolgok néha eltűnnek, különösen a testvííreknek adottak.)Megelőztek…
De nekem úgy tűnik, hogy sehogy. Persze kérdés mennyi időre kaptad kölcsön (a rokonoknak kölcsönadott dolgok néha eltűnnek, különösen a testvííreknek adottak.)http://sys-admin.hu/cikkek/20081011/a_fedora_honositasa
http://sys-admin.hu/cikkek/20090401/fedora_honositas_hirlevel_1
http://sys-admin.hu/hirek/20090506/fedora_honositas_hirlevel_2(Nem vagyok otthon Fedora honosítás témában, de úgy tűnik, hogy van egy magyark koordinátor (Sulyok Péter), akivel érdemes lenne talán felvenni a kapocsolatot.)
http://sys-admin.hu/cikkek/20081011/a_fedora_honositasa
http://sys-admin.hu/cikkek/20090401/fedora_honositas_hirlevel_1
http://sys-admin.hu/hirek/20090506/fedora_honositas_hirlevel_2(Nem vagyok otthon Fedora honosítás témában, de úgy tűnik, hogy van egy magyark koordinátor (Sulyok Péter), akivel érdemes lenne talán felvenni a kapocsolatot.)
Ez mennyire magánakció? (Tudtommal van valami hivatalos magyar fordítócsapat, talán egy fő. Tud róla?) Illetve érdemes lenne a fordítási problémákkal kapcsolatban az ubuntu-s fordítócsapattal felvenni a kapcsolatot, ők elég régóta és egységesen űzik az ipart.
Ez mennyire magánakció? (Tudtommal van valami hivatalos magyar fordítócsapat, talán egy fő. Tud róla?) Illetve érdemes lenne a fordítási problémákkal kapcsolatban az ubuntu-s fordítócsapattal felvenni a kapcsolatot, ők elég régóta és egységesen űzik az ipart.
Úgy gondolom hogy 10-11 éves gyerekeket nem tudsz megfogni a licensz, a pénzbe kerülő szoftver és az illegális szoftverösszetétel témák emlegetésével.
Azon gondolkozz el, hogy mivel tudnád az első órákon megfogni őket. Bár sose tartottam ilyen jellegű előadást, és nem is fogok, de biztos hogy a BP csili-vili desktop effektjeinek bemutatása után a játékokra terelném a hangsúlyt. (Gondolj csak bele, hogy néhány helyen a programozás tanítását sem a vi használatával kezdik, hanem valami teknős parancsokkal való toszogatásával). Hogy ezek után hogyan mélyíteném el ismereteiket, azt nem tudom, de biztos hogy lenne egy-két olyan érdeklődő, akit nem a játékok, hanem a „mögöttes” tartalom fog érdekelni. Velük kellene komolyabban foglalkozni, egy informatika órán talán erre nyílik lehetőség. Szerintem. (Áltisk 4. osztályában engem pl „felmentettek” az informatika oktatás alól, mert látványosan unatkoztam – mivel otthon is inkább a dos 3.0 és 5.0 és qbasic és a franc tudja hogy mit nyomogattam, mint a Prince of Persia-t vagy a Jbird-öt. Úgy gondolom, hogy ma is vannak ilyen fiatalok – őket kell megfogni, hiszen ők a jövő)Úgy gondolom hogy 10-11 éves gyerekeket nem tudsz megfogni a licensz, a pénzbe kerülő szoftver és az illegális szoftverösszetétel témák emlegetésével.
Azon gondolkozz el, hogy mivel tudnád az első órákon megfogni őket. Bár sose tartottam ilyen jellegű előadást, és nem is fogok, de biztos hogy a BP csili-vili desktop effektjeinek bemutatása után a játékokra terelném a hangsúlyt. (Gondolj csak bele, hogy néhány helyen a programozás tanítását sem a vi használatával kezdik, hanem valami teknős parancsokkal való toszogatásával). Hogy ezek után hogyan mélyíteném el ismereteiket, azt nem tudom, de biztos hogy lenne egy-két olyan érdeklődő, akit nem a játékok, hanem a „mögöttes” tartalom fog érdekelni. Velük kellene komolyabban foglalkozni, egy informatika órán talán erre nyílik lehetőség. Szerintem. (Áltisk 4. osztályában engem pl „felmentettek” az informatika oktatás alól, mert látványosan unatkoztam – mivel otthon is inkább a dos 3.0 és 5.0 és qbasic és a franc tudja hogy mit nyomogattam, mint a Prince of Persia-t vagy a Jbird-öt. Úgy gondolom, hogy ma is vannak ilyen fiatalok – őket kell megfogni, hiszen ők a jövő)Elég üres az a TO-DO List…
Elég üres az a TO-DO List…
-
SzerzőBejegyzés
legutóbbi hsz