Tony Magic

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 1,871-1,880 / 2,708
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147622
    Tony Magic
    Felhasználó

      Ma már nem biztos, hogy lesz időm megcsinálni (függ még a leendő alkoholszintemtől is) ,de holnap tuti nekiugrok miután átolvasgattam róla a leírásokat. Boldog új évet kívánok.

      Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147623
      Tony Magic
      Felhasználó

        Ma már nem biztos, hogy lesz időm megcsinálni (függ még a leendő alkoholszintemtől is) ,de holnap tuti nekiugrok miután átolvasgattam róla a leírásokat. Boldog új évet kívánok.

        Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147618
        Tony Magic
        Felhasználó
          vizsla wrote:
          Kövesd (ellenőrizd) azokat az utasításokat/beállításokat, amit belinkeltem. (A kerneltől kezdve.)
          Mert pillanatnyilag nincs 3d gyorsításod… semmilyen. (indirect)
          (Ja, és legyen telepítve a kernbelbeállítások után az ati oldaláról letöltött driver! Ez az alap.)

          Fúúúú.. ha tudnád mit kérsz tőlem 🙁
          A drivert feltettem, de van egy gyanúm, hogy nem okés valami… bash-ra hivatkozik a yast, hogy nincsen feltelepítve mint függőség, majd amikor megnézem kiderül, hogy a yast szerint is fenn van, de mint függőséget hiányolja.. nem értem én ezt az egészet… ha kéritek képekkel illusztrálhatom…

          Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147619
          Tony Magic
          Felhasználó
            vizsla wrote:
            Kövesd (ellenőrizd) azokat az utasításokat/beállításokat, amit belinkeltem. (A kerneltől kezdve.)
            Mert pillanatnyilag nincs 3d gyorsításod… semmilyen. (indirect)
            (Ja, és legyen telepítve a kernbelbeállítások után az ati oldaláról letöltött driver! Ez az alap.)

            Fúúúú.. ha tudnád mit kérsz tőlem 🙁
            A drivert feltettem, de van egy gyanúm, hogy nem okés valami… bash-ra hivatkozik a yast, hogy nincsen feltelepítve mint függőség, majd amikor megnézem kiderül, hogy a yast szerint is fenn van, de mint függőséget hiányolja.. nem értem én ezt az egészet… ha kéritek képekkel illusztrálhatom…

            Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147612
            Tony Magic
            Felhasználó
              kisbetu wrote:
              Tony Magic wrote:
              kisbetu wrote:
              Tony Magic wrote:
              OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
              OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
              OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)

              Ha jól rémlik, az álmoskönyvek ezt nem szeretik.

              A mesa verziója kevés? Újabbat kell feltennem?

              Azt hittem, az ATI-t éleszted.

              Nálam:
              OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
              OpenGL renderer string: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
              OpenGL version string: 2.1.1 NVIDIA 100.14.19

              Hogyan érhetem el, hogy nekem ne a mesa, hanem az ATI legyen benn?

              Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147613
              Tony Magic
              Felhasználó
                kisbetu wrote:
                Tony Magic wrote:
                kisbetu wrote:
                Tony Magic wrote:
                OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)

                Ha jól rémlik, az álmoskönyvek ezt nem szeretik.

                A mesa verziója kevés? Újabbat kell feltennem?

                Azt hittem, az ATI-t éleszted.

                Nálam:
                OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
                OpenGL renderer string: GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
                OpenGL version string: 2.1.1 NVIDIA 100.14.19

                Hogyan érhetem el, hogy nekem ne a mesa, hanem az ATI legyen benn?

                Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147606
                Tony Magic
                Felhasználó
                  kisbetu wrote:
                  Tony Magic wrote:
                  OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                  OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                  OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)

                  Ha jól rémlik, az álmoskönyvek ezt nem szeretik.

                  A mesa verziója kevés? Újabbat kell feltennem?

                  Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147607
                  Tony Magic
                  Felhasználó
                    kisbetu wrote:
                    Tony Magic wrote:
                    OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                    OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                    OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)

                    Ha jól rémlik, az álmoskönyvek ezt nem szeretik.

                    A mesa verziója kevés? Újabbat kell feltennem?

                    Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147602
                    Tony Magic
                    Felhasználó
                      kisbetu wrote:
                      yast – hálózati szolgáltatások – ntpd

                      Köszönöm, óra beállítva..

                      glxinfo
                      name of display: :0.0
                      display: :0  screen: 0
                      direct rendering: No
                      server glx vendor string: SGI
                      server glx version string: 1.2
                      server glx extensions:
                          GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
                          GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
                          GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
                          GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
                      client glx vendor string: SGI
                      client glx version string: 1.4
                      client glx extensions:
                          GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                          GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
                          GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
                          GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
                          GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
                          GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                          GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
                      GLX extensions:
                          GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                          GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
                          GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
                          GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
                      OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                      OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                      OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)
                      OpenGL extensions:
                          GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
                          GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
                          GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
                          GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
                          GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
                          GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
                          GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
                          GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
                          GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
                          GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
                          GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
                          GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
                          GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
                          GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
                          GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
                          GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
                          GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
                          GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
                          GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
                          GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
                          GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
                          GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
                          GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
                          GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
                          GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
                          GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
                          GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
                          GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
                          GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
                          GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
                          GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
                          GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
                          GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
                      glu version: 1.3
                      glu extensions:
                          GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

                        visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
                      id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat


                      0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
                      0x24 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
                      0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                      0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                      0x27 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
                      0x28 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
                      0x29 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                      0x2a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                      Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147603
                      Tony Magic
                      Felhasználó
                        kisbetu wrote:
                        yast – hálózati szolgáltatások – ntpd

                        Köszönöm, óra beállítva..

                        glxinfo
                        name of display: :0.0
                        display: :0  screen: 0
                        direct rendering: No
                        server glx vendor string: SGI
                        server glx version string: 1.2
                        server glx extensions:
                            GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
                            GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
                            GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
                            GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
                        client glx vendor string: SGI
                        client glx version string: 1.4
                        client glx extensions:
                            GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                            GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
                            GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
                            GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
                            GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
                            GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                            GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
                        GLX extensions:
                            GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                            GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
                            GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
                            GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
                        OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
                        OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
                        OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)
                        OpenGL extensions:
                            GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
                            GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
                            GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
                            GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
                            GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
                            GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
                            GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
                            GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
                            GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
                            GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
                            GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
                            GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
                            GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
                            GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
                            GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
                            GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
                            GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
                            GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
                            GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
                            GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
                            GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
                            GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
                            GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
                            GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
                            GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
                            GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
                            GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
                            GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
                            GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
                            GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
                            GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
                            GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
                            GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
                        glu version: 1.3
                        glu extensions:
                            GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

                          visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
                        id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat


                        0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
                        0x24 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
                        0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                        0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                        0x27 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
                        0x28 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
                        0x29 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                        0x2a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
                      10 bejegyzés megtekintése - 1,871-1,880 / 2,708