Tony Magic

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 1,881-1,890 / 2,708
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147596
    Tony Magic
    Felhasználó
      kisbetu wrote:
      zoltan22 wrote:
      Egyebkent biztos hogy az a legutolso log, amit csatoltal? Annak a vegen azt irja, hogy elszallt az X.

      Fatal server error:
      Caught signal 11. Server aborting

      Ráadásul a benne levő időbélyeg is gyanús.

      Jól jár a gép órája?

      A gépem órája nem jár jól…. hogyan tudom szinkronizálni?

      Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147597
      Tony Magic
      Felhasználó
        kisbetu wrote:
        zoltan22 wrote:
        Egyebkent biztos hogy az a legutolso log, amit csatoltal? Annak a vegen azt irja, hogy elszallt az X.

        Fatal server error:
        Caught signal 11. Server aborting

        Ráadásul a benne levő időbélyeg is gyanús.

        Jól jár a gép órája?

        A gépem órája nem jár jól…. hogyan tudom szinkronizálni?

        Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147592
        Tony Magic
        Felhasználó
          zoltan22 wrote:
          Kerdezd meg a glxinfo-t, hogy mi is a helyzet valojaban.

          Egyebkent biztos hogy az a legutolso log, amit csatoltal? Annak a vegen azt irja, hogy elszallt az X.

          Fatal server error:
          Caught signal 11. Server aborting

          Ezt kaptam:
          glxinfo
          name of display: :0.0
          display: :0  screen: 0
          direct rendering: No
          server glx vendor string: SGI
          server glx version string: 1.2
          server glx extensions:
              GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
              GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
              GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
              GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
          client glx vendor string: SGI
          client glx version string: 1.4
          client glx extensions:
              GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
              GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
              GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
              GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
              GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
              GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
              GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
          GLX extensions:
              GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
              GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
              GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
              GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
          OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
          OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
          OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)
          OpenGL extensions:
              GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
              GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
              GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
              GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
              GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
              GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
              GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
              GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
              GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
              GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
              GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
              GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
              GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
              GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
              GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
              GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
              GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
              GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
              GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
              GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
              GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
              GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
              GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
              GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
              GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
              GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
              GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
              GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
              GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
              GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
              GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
              GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
              GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
          glu version: 1.3
          glu extensions:
              GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

            visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
          id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat


          0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
          0x24 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
          0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
          0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
          0x27 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
          0x28 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
          0x29 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
          0x2a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
          Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147593
          Tony Magic
          Felhasználó
            zoltan22 wrote:
            Kerdezd meg a glxinfo-t, hogy mi is a helyzet valojaban.

            Egyebkent biztos hogy az a legutolso log, amit csatoltal? Annak a vegen azt irja, hogy elszallt az X.

            Fatal server error:
            Caught signal 11. Server aborting

            Ezt kaptam:
            glxinfo
            name of display: :0.0
            display: :0  screen: 0
            direct rendering: No
            server glx vendor string: SGI
            server glx version string: 1.2
            server glx extensions:
                GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
                GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
                GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
                GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
            client glx vendor string: SGI
            client glx version string: 1.4
            client glx extensions:
                GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
                GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
                GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
                GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
                GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
            GLX extensions:
                GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
                GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
                GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
                GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
            OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
            OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
            OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.1)
            OpenGL extensions:
                GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
                GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
                GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
                GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
                GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
                GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
                GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
                GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
                GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
                GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
                GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
                GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
                GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
                GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
                GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
                GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
                GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
                GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
                GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
                GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
                GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
                GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
                GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
                GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
                GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
                GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
                GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
                GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
                GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
                GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
                GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
                GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
                GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays
            glu version: 1.3
            glu extensions:
                GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

              visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
            id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat


            0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
            0x24 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
            0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
            0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
            0x27 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
            0x28 24 dc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
            0x29 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
            0x2a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
            Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147588
            Tony Magic
            Felhasználó

              Van valakinek ötlete, hogy a 3D-t a meglévő logok alapján hogyan tudom életre kelteni? Azt írja a sax2, hogy a 3d bekapcsolva, ám a 86fps helyett csak 6 fps-el megy némely teszt.

              Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147589
              Tony Magic
              Felhasználó

                Van valakinek ötlete, hogy a 3D-t a meglévő logok alapján hogyan tudom életre kelteni? Azt írja a sax2, hogy a 3d bekapcsolva, ám a 86fps helyett csak 6 fps-el megy némely teszt.

                Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147586
                Tony Magic
                Felhasználó
                  kisbetu wrote:
                  Tony Magic wrote:
                  Ez pedig annak aki nagyon ért hozzá, ezzel logolta a menthetetlenség okát, csak nekem kínai….

                  Ez már új, vagy még a tegnapi?

                  Természetesen ez a legfrissebb log mindegyikből és a neveket valóban meg kellene hagyjam, majd úgy lesz.

                  Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147587
                  Tony Magic
                  Felhasználó
                    kisbetu wrote:
                    Tony Magic wrote:
                    Ez pedig annak aki nagyon ért hozzá, ezzel logolta a menthetetlenség okát, csak nekem kínai….

                    Ez már új, vagy még a tegnapi?

                    Természetesen ez a legfrissebb log mindegyikből és a neveket valóban meg kellene hagyjam, majd úgy lesz.

                    Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147580
                    Tony Magic
                    Felhasználó

                      Ez pedig annak aki nagyon ért hozzá, ezzel logolta a menthetetlenség okát, csak nekem kínai….

                      Hozzászólás: 10.3 alatt ATI 9800PRO felélesztése #2147581
                      Tony Magic
                      Felhasználó

                        Ez pedig annak aki nagyon ért hozzá, ezzel logolta a menthetetlenség okát, csak nekem kínai….

                      10 bejegyzés megtekintése - 1,881-1,890 / 2,708