zoltan22

Hozzászólások

10 bejegyzés megtekintése - 2,401-2,410 / 2,516
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: Mandrake 2007 Free és Amilo Pro V2055 #2084570
    zoltan22
    Felhasználó

      Ha nem babraltal bele semmit, nincs csok ertelme, hogy ujratedd, mert nem fog valtozni a helyzet. Ha ennyire kiakad az X inditasanal, inditsd eloszor konzolos modban, es nezd meg a logokban, hogy mi tortent.

      zoltan22
      Felhasználó

        Velem is megesett hasonlo mepis 3.3 alatt, akkor az tortent, hogy a konzolos felbontas 80×25 volt, de az mc ennel tobbnek hitte a szelesseget, es emiatt elkezdett szemetelni a kepernyore (ha egyik oszlopban setaltagattam a fajlok kozott, felulirta a kozepso vonalat, aztan ha a masikban, akkor beleirt az elotte odarajzolt kozepso vonalba). Megoldast nem talaltam, ezert engem is erdekel a dolog.

        Hozzászólás: Kocsma topik #1950365
        zoltan22
        Felhasználó

          Nekem ezt ujra kellett forgatnom, mert nem volt libstdc++.so.6-om a rendszerben 🙁 (uhu 1.2). Hu, azert nagy lett ez a program. Delphi-ben lehet ilyet ~60k-s forrasmerettel elerni. A piros gomb ki-be kacsolgatasa nem egy bug, hanem egy feature  🙂 😛

          Hozzászólás: wxWidgets vs. UHU 2.0 #2084217
          zoltan22
          Felhasználó

            Kiprobaltam, hogy mire helyettesitodik be ez a makro. Gyakorlatilag

            Code:
            _T(„valami”)

            helyett

            Code:
            L”valami”

            jelenik meg a forrasban (ez ugy probaltam ki, hogy csak a preprocesszort engedtem ra a forrasra  😉

            Igy van ertelmezve:

            Code:
            // —————————————————————————-
            // define _T() and related macros
            // —————————————————————————-

            // BSD systems define _T() to be something different in ctype.h, override it
            #if defined(__FreeBSD__) || defined(__DARWIN__)
                #include
                #undef _T
            #endif

            // could already be defined by tchar.h (it’s quasi standard)
            #ifndef _T
                #if !wxUSE_UNICODE
                    #define _T(x) x
                #else // Unicode
                    #define _T(x) L ## x
                #endif // ASCII/Unicode
            #endif // !defined(_T)

            // although global macros with such names are normally bad, we want to have
            // another name for _T() which should be used to avoid confusion between _T()
            // and _() in wxWindows sources
            #define wxT(x)      _T(x)

            Hozzászólás: wxWidgets vs. UHU 2.0 #2084215
            zoltan22
            Felhasználó

              Megyek meg dokumentaciot olvasni, mert leszedtem egy masik peldaprogramot, ami mar mukodott. Ebbol kilestem, hogy hogyan kell a karakterlancokat helyesen hasznalni wxWidgetsel. Tehat a sima

              Code:
              „karakterlanc”

              helyett mindenutt

              Code:
              _T(„karakterlanc”)

              -ot kell hasznalni. Hogy miert, pontosan nem tudom, de ugy mukodik

              Hozzászólás: wxWidgets vs. UHU 2.0 #2084213
              zoltan22
              Felhasználó

                Ezzel mind egyetertek. A nagyon nagy gondom az, hogy ezt a programot egy az egyben egy wxwidgetes oldalrol szerdem le, mint a „Hello world” program wxwidgetben. Es mint irtam, uhu 1.2 alatt siman lefordul, uhu 2.0 alatt mar nem (hanem azt a fura hibat produkalja). Ezert vagyok egy kicsit megakadva rajta, hogy nem megy. (Ha en irtam volna, akkor magamban keresnem a hibat — habar nem kizart, hogy most is tennem van)

                Hozzászólás: wxWidgets vs. UHU 2.0 #2084211
                zoltan22
                Felhasználó

                  Ugy tunik, a problema nem ilyen egyszeru. Vagyis probaltam mar minenfele cast-operatorral, de nem jutottam sokra. Ha sima wxChar-ra castolotm a karakterlancokat (tudom, nem mukodokepes), DE akkor lefordul a program, viszont a karakterlancok helyen egy rakas kerdojel jelenik meg. Erdekes modon nem segfaultol el.
                  Kozben utananeztem, hogy mi is van a megadott helyeken a string.h-ban. A kovetkezo constructorok kozott nem tud valasztani a fordito:

                  633:
                    // these methods are not implemented – there is _no_ conversion from int to
                    // string, you’re doing something wrong if the compiler wants to call it!
                    //
                    // try `s << i' or `s.Printf("%d", i)' instead
                    wxString(int);

                  644:
                      // string containing nRepeat copies of ch
                    wxString(wxChar ch, size_t nRepeat = 1)
                        : wxStringBase(nRepeat, ch) { }

                  Elolvasva a megjegyzest az elsohoz, a problema egyre furcsabbnak tunik. ???

                  Hozzászólás: GTR2 (vérbeli autószimulátor) #2072418
                  zoltan22
                  Felhasználó

                    Nezd meg a kepek URL-jet, peldaul: http://web.t-online.hu/bepe1979/Bepe-GTR2-2006-09-22-00-12-21-51.jpg
                    Na, onnan tuntek el a kepeid.  :-

                    Hozzászólás: wxWidgets vs. UHU 2.0 #2084209
                    zoltan22
                    Felhasználó

                      csatolok egy igen  konkret kimenetet. (lehet, hogy a sorok szama az elozo csatolt allomannyal nem fog pontosan egyezni)

                      Hozzászólás: Törölhetetlen maradványok #2084142
                      zoltan22
                      Felhasználó

                        Nekem se volt olyan cuccom, szoval nem ertek hozza. Mindenesetre fajrendszer-problemara gyanakszom. Elso lepeskent mindenkeppen lementenem az egesz tartalmat. Aztan jo lenne megtudni, milyen fajlrendszer van rajta, es a megfelelo fajlrendszer-javito programot raengedni.

                      10 bejegyzés megtekintése - 2,401-2,410 / 2,516